کد خبر: ۳۱۲۷۴
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
ال کلاسیکو ها با حضور لیونل مسی و کریستیانو رونالدو همواره جذابیت ویژه ای داشتند چرا که این دو بازیکن، دو تا از بهترین بازیکن های دنیا در دوران خودشان بودند و رویارویی مستقیم آن ها اوج جذابیت بود.
به گزارش جدید پرس:

کریستیانو رونالدو از سال 2009 در رئال مادرید حضور داشت و از آن زمان ال کلاسیکو هایی که مسی و رونالدو در آن ها به مصاف هم می رفتند، شروع شد. آخرین ال کلاسیکویی که مسی و رونالدو در آن به طور مستقیم با هم روبرو شدند، ال کلاسیکوی برگشت لالیگا در فصل 2017/18 بود. رونالدو در تابستان 2018 رئال مادرید را ترک کرد و دیگر پس از آن شاهد حضور ستاره پرتغالی در ال کلاسیکو ها نبودیم.

در ال کلاسیکوی دور برگشت لالیگا در فصل 2017/18 که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شد، رئال مادرید و بارسلونا به تساوی دو بر دو رسیدند. کریستیانو رونالدو و گرت بیل گل های رئال مادرید را در آن بازی به ثمر رساند و لیونل مسی و لوییس سوارز هم گل های بارسا را در آن بازی زدند.

عکس| به یاد آخرین تقابل رونالدو و مسی در الکلاسیکو

اکنون مسی در فوتبال آمریکا و تیم اینترمیامی حضور دارد و کریستیانو رونالدو هم در تیم النصر عربستان توپ می زند. در واقع دوران حضور مسی و رونالدو در فوتبال اروپا به طور کامل تمام شده است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها