کد خبر: ۳۰۶۸۷
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
الخاندرو گارناچو، وینگر جوان آرژانتینی منچستریونایتد، بعد از مدتی مصدومیت برای اولین بار تمرین کرد اما به خاطر پیراهنی که به تن داشت سوژه شد.
به گزارش جدید پرس:

لیونل مسی در کشورش آرژانتین شمایلی بزرگ‌تر از یک فوتبالیست دارد و کمتر کسی در این کشور پیدا می‌شود که او را ستایش نکند یا دست‌کم به صورت علنی به رقیب سنتی او در دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو، علاقه نشان بدهد.

اما الخاندرو گارناچو، وینگر آرژانتینی منچستریونایتد که از قضا همزمان با لئو مسی در تیم ملی آرژانتین بازی کرده، بارها به شکل‌های مختلف علاقه خود به کریستیانو رونالدو را نشان داده است. این بازیکن 19ساله حالا علاقه‌اش به رونالدو را صریح‌تر از همیشه به نمایش گذاشت: با به تن کردن پیراهن شماره 7 باشگاه النصر که این روزها در اختیار ستاره بزرگ پرتغالی است.

1898253

در ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی ده‌ها هزار بار دیده شده گارناچو در حال تمرین دیده می‌شود درحالیکه پیراهن زردرنگ باشگاه النصر را به تن دارد. با تغییر زاویه دوربین مشخص می‌شود که پشت پیراهن او نام رونالدو و شماره 7 چاپ شده است.

گارناچو در دوران دوم حضور کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد با او همبازی بود و موفق شد مزه همبازی بودن با ستاره محبوبش را بچشد. بعد از جدایی رونالدو از یونایتد، گارناچو امیدوار بود که شاید پیراهن شماره 7 او را به دست بیاورد اما این اتفاق نیفتاد.

1898255

گارناچو به دلیل مصدومیتی که با پیراهن یونایتد داشت نتوانست در فیفادی ماه مارس به تیم ملی کشورش ملحق شده و در کنار لیونل مسی بازی کند. اما او ماه گذشته در دیدار دوستانه آرژانتین با استرالیا که در چین برگزار شد در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد تا اولین بازی ملی‌اش را انجام بدهد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها