کد خبر: ۵۶۷۸۲
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
فرماندهی انتظامی کشور در آستانه فرا رسیدن سال نو پیامی منتشر کرد.

فرماندهی انتظامی کشور به مناسبت فرا رسیدن نوروز و سال نو پیامی را منتشر کرد که متن آن به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در ادامه آمده است:‌

« یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

نوروز، پیام آور نشاط، رویش و حرکت به سوی نور بوده و بهار امسال به دلیل تقارن با ایام ماه مبارک رمضان، برکتی مضاعف یافته است.

سال ۱۴۰۲ با تقدیم شهدایِ سبز قامت در راستای تامین امنیتِ پایدار این مرز و بوم به انتها رسید؛ مرزها اگر امن است پاسبانانی از جنسِ پلیسِ بیدار و هُشیار دارد؛ پلیسی که تمام قد پای امنیت هزاران کیلومتر مربع ایستاده است.

بی شک فراجا همواره نو شوندگی و روزآمدی را در دستور کار داشته و همت خود را برای مستحکم‌تر کردن  امنیتِ  ایران زمین به کار می‌برد؛ امنیتِ موجود، ارزان و اتفاقی به دست نیامده بلکه مفهوم و معنایی بس گران است و هر جایی که صبر و استقامت باشد به دنبال آن فجر و پیروزی رخ می‌نماید.

موفقیت امروز پلیس در انجام ماموریت، بی‌تردید مرهون روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی همه فرزندان شما در این سازمان بزرگ امنیت ساز است؛ پلیس و حافظان میهن در سال جدید نیز قسم یاد می کنند و سر تعظیم فرود می‌آورند تا امنیت فردی،جمعی و روانی شهروندان را فارغ از هر اندیشه و مقالی فزونی بخشند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نوروز امسال، با شعار "آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت" همه توان فنی و حرفه ای خود را از بوم و برزن و شهر و روستا مقتدرانه بکار می بندد تا مردم عزیز و مومنان روزه‌دار در فضا و محیطی سرشار از امنیت و آرامش، روزهایی بانشاط توام با عبادت و معنویت را بگذرانند.»

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها