کد خبر: ۲۸۵۵۷
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
با اعلام رسمی اینترمیامی سرخیو بوسکتس کاپیتان سابق بارسلونا با عقد قراردادی به این تیم آمریکایی پیوست تا فصل آینده دوباره همبازی مسی باشد.
به گزارش جدید پرس:

باشگاه اینتر میامی به صورت رسمی انتقال سرخیو بوسکتس را رسماً اعلام کرد و بدین ترتیب، کاپیتان فصل 2022-23 بارسلونا، در فصل بعدی کنار لیونل مسی توپ خواهد زد.  اینتر میامی اگرچه در رده آخر لیگ کنفرانس خودش قرار دارد، اما فعالیت بسیار قابل توجهی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته است. آن‌ها در ابتدا توانستند بارسلونا و الهلال را در راه خرید لیونل مسی، دارنده هفت توپ طلا شکست دهند و حالا توانستند سرخیو بوسکتس 34 ساله را به خدمت بگیرند.

سرخیو بوسکتس در همین فصل اخیر، قراردادش با بلوگرانا به پایان رسید و تصمیم گرفت تا از فوتبال اروپا دوری کند و به تیم دیوید بکام در آمریکا بپیوندد. حالا اینتر میامی با انتشار ویدئویی در توییتر و دیگر شبکه‌های مجازی، رسماً انتقال سرخیو بوسکتس را تایید کرد.

بوسکتس بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ کاتالان‌ها به شمار می رود که توانست همراه با این باشگاه به افتخارات فراوانی دست پیدا کند. او در سال 2008 توانست به تیم اصلی بارسا راه پیدا کند و با این تیم به 9 قهرمانی لالیگا، 7 قهرمانی کوپا دل ری، 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و 3 قهرمانی سوپرکاپ یوفا و همچنین 3 قهرمانی جام باشگاه‌های جهان برسد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها