کد خبر: ۵۲۳۲۸
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
با درخواست جواد خیابانی اتفاق جالبی روی آنتن زنده رخ داد.

در ویژه برنامه شبکه ورزش برای جام ملت‌ها، خداداد عزیزی و سیروس دین‌محمدی دو ملی پوش اسبق تیم ایران به عنوان مهمان حضور داشتند. در این برنامه که با اجرای جواد خیابانی و مهدی توتونچی روی آنتن بود، جواد خیابانی از دین‌محمدی خواست که با یورگن کلوپ تماس بگیرد. دین‌محمدی نیز این درخواست خیابانی را قبول کرد و روی آنتن زنده اقدام به تماس گرفتن با سرمربی تیم لیورپول کرد.

دین‌محمدی که به واسطه بازی در تیم ماینتس آلمان حدود دو دهه پیش با کلوپ ارتباط نزدیکی داشته، سعی کرد در برنامه زنده با یکی از بزرگترین سرمربی‌های حال حاضر جهان فوتبال ارتباط تلفنی برقرار کند.

عکس| ماجرای چت دین‌محمدی و کلوپ روی آنتن زنده

با این حال کلوپ در آن زمان پاسخگوی خیابانی و دین‌محمدی نبود، ولی دقایقی بعد وقتی یک میان برنامه پخش می‌شد کلوپ پاسخ تماس‌های دین‌محمدی را داد.

توتونچی مدعی شد در هنگام پخش میان‌برنامه، کلوپ به دین‌محمدی زنگ زده اما این بار او پاسخش را نداده و سپس با یکدیگر چت کردند. کلوپ از دین‌محمدی خواست خودش را معرفی کند و دین محمدی پس از معرفی خود، تصویری از خود در استودیو با او اشتراک گذاشت و ابراز دلتنگی کرد که با پاسخ کلوپ مواجه شد و سپس قرار گذاشتند که بعدا با هم حرف بزنند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها