کد خبر: ۵۰۱۰۳
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال نساجی گفت: از اینکه هدایت نساجی را بر عهده گرفته ام، هیجان زده هستم.

روز گذشته پنج‌شنبه ۳۰ آذر باشگاه نساجی در اطلاعیه‌ای خبر از توافق با «لوکاس آلکارز» برای هدایت این تیم در فصل جاری و آینده در لیگ برتر خبر داد.

این مربی اسپانیایی که سابقه هدایت تیم فوتبال گرانادا را در کارنامه خود دارد گفت‌وگویی را با رسانه «granadadigital» انجام داده است.

این رسانه در مطلبی به معرفی تیم نساجی پرداخته و در آن آورده است: «تیم نساجی در رده پانزدهم لیگ ایران قرار دارد و روزهای سختی را تجربه می‌کند.

آلکارز جانشین مهدی رحمتی در این تیم خواهد شد و طبق توافقی که شده است، قرارداد او به مدت یک فصل و نیم با این باشگاه ایرانی خواهد بود. نساجی پتانسیل ورزشی و اقتصادی بالایی دارد و می‌تواند چالش خوبی برای آلکارز محسوب شود.

آلکارز پس از پاکو خمز سرمربی تراکتور و ایگناسیو مارتینز سرمربی فولاد، سومین مربی اسپانیایی شاغل در لیگ ایران به حساب می‌آید و پس از سال جدید میلادی به این کشور سفر خواهد کرد تا کار خود را آغاز کند.»

آلکارز درباره انتخاب نساجی اظهار داشت: نساجی تیم بزرگی در ایران است و برای حضور در این باشگاه هیجان زده هستم. این تیم سال گذشته قهرمان جام حذفی شد و توانست جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و تیم خوبی در ایران است.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها