کد خبر: ۲۸۵۹۵
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
یک رسانه معتبر در کشور ایتالیا ادعا کرد که پیشنهاد پرزرق و برق تیم شهر ریاض توانسته نظر سرمربی یوونتوس را جلب کند.
به گزارش جدید پرس:

ماسیمیلیانو آلگری ممکن است قید ادامه کار در یوونتوس را بزند و به پیشنهاد نجومی باشگاه الهلال عربستان پاسخ مثبت بدهد.

طبق گزارش شبکه «رای» تلویزیون دولتی ایتالیا، پیشنهاد الهلال به آلگری 55 ساله یک بسته 40 میلیون یورویی برای سه سال است که شامل 30 میلیون یورو حقوق - 10 میلیون یورو به ازای هر فصل - و 10 میلیون یورو به عنوان پاداش قرارداد می‌شود.

فصل گذشته برای آلگری فصل آسانی نبود چرا که تیم او پرفراز و نشیب ظاهر شد و با این حال می‌توانست فصل را به عنوان تیم سوم به پایان برساند اما کسر 10 امتیاز از بانوی پیر در ارتباط با پرونده تخلف مالی، باعث شد که این تیم به رده هفتم سقوط کند. پایبندی آلگری به تاکتیک‌های محافظه‌کارانه دفاعی یکی از مهمترین دلایل انتقاد از این مرد ایتالیایی بود چرا که بسیاری از کارشناسان معتقدند که استعداد بازیکنانی مانند دوشان ولاهوویچ و فدریکو کیه‌زا به خاطر مدل بازی کردن بیانکونری هدر رفته است.

این انتقادات با وجود فشار فراوانی که به آلگری آورد در نهایت او را مجاب به استعفا نکرد اما اکنون این احتمال وجود دارد که پیشنهاد باشگاه الهلال او را برای ترک تورین وسوسه کند. به گزارش سایت توتومرکاتووب، آلگری چند روز قبل در مونت‌کارلو با نمایندگان باشگاه الهلال عربستان ملاقات داشته و آنها پیشنهادشان را به او ارائه کرده‌اند. این در حالیست که پیش از این چندین رسانه ایتالیایی از جمله نشریه گاتزتا دلواسپورت ادعا کرده بودند آلگری پیشنهاد الهلال را رد می‌کند تا به کارش در یووه ادامه دهد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها