کد خبر: ۴۸۹۶۳
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
نخست‌وزیر سابق و رئیس فعلی جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی بار دیگر با حمله به نخست‌وزیر این رژیم، او را فردی «گناهکار» و فاقد توانایی برای مدیریت امور دانست.

شبکه صهیونیستی «کان» در این باره به نقل از «یائیر لاپید» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اگر در کابینه بودم همین هفته از آن کناره‌گیری می‌کردم.

 

لاپید بار دیگر با حمله به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر تاکید کرد: او نمی تواند نخست‌وزیر باشد؛ چراکه گناهکار است و نمی تواند امور را به شکل صحیح مدیریت کند.

 

پیشتر نیز یائیر لاپید در سخنانی وضعیت فعلی سرزمین‌های اشغالی را یک شکست فاجعه بار برای بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم دانسته و خواستار کناره‌گیری وی از سمتش شده بود.

 

لاپید با اشاره به بنیامین نتانیاهو گفته بود: کسی که به این شکل شکست بخورد، نمی‌تواند ادامه دهد. نتانیاهو این فاجعه را به نام خود ثبت کرد و اعتماد کابینه، نهاد امنیتی و مردم را از دست داد. بگذارید او تنها کار شایسته ممکن یعنی کناره گیری را انجام دهد و برود.

 

لاپید افزوده بود: اگر من در هفتم اکتبر نخست وزیر بودم، نتانیاهو و افرادش چه می‌گفتند؟ شکی در آن نیست که در چنین صورتی او اکنون اینجا می‌ایستاد و خواستار سر بریدن من می‌شد.

 

وی همچنین تاکید کرده بود: وقت آن است که این کابینه به خانه برود و ما را از شر گناهان و خطاهایش رها کند.

 

این اظهارات لاپید در حالی بیان شده که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند مقبولیت نتانیاهو و حزب لیکود به رهبری او به ویژه پس از شکست از مقاومت فلسطین در جریان عملیات «طوفان الاقصی» کاهش و آرای مخالفانش افزایش یافته است.

 

نتایج یک نظرسنجی جدید در سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد که بیش از ۷۰ درصد صهیونیست‌ها، مخالف ادامه کار کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو هستند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها