کد خبر: ۴۷۱۱۰
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
تعدادی از سربازان زن ارتش رژیم صهیوینستی در گفت‌وگو با یک روزنامه عبری زبان اعترافاتی تکان‌دهنده درباره این ارتش داشتند.

رسانه عبری عبری نوشت یکی از یگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی که بر مرزها با نوار غزه نظارت دارد و از تعدادی سرباز زن تشکیل شده، به افسران آن درباره فعالیتی مشکوک از سمت این منطقه هشدار داد اما پیام‌های آن‌ها نادیده گرفته شدند.

به نوشته روزنامه هاآرتص، این یگان گروهی است که کاملا از دختران کم سن و فرماندهان زن جوانی تشکیل شده است. گزارش‌های این یگان شامل اطلاعاتی دال بر آمادگی نیروهای حماس برای کنترل یافتن بر ایست‌بازرسی‌ها و پیدا شدن وسایلی برای از کار انداختن دوربین‌ها بود که البته ناددیه گرفته شد.

یکی از سربازهای این یگان گفت: ارتش ما را همچون طعمه‌ای آسان رها کرد، دستکم شبه‌نظامیان سلاح داشتند و همانند قهرمان‌ها کشته شدند اما ارتش افسران زن اطلاعاتی خود را رها کرد تا به آسانی کشته شوند چراکه آن‌ها قادر به دفاع از خودشان نبودند.

طبق اعلام مسوولان غزه، جنگ علیه نوار غزه که از هفتم اکتبر تا امروز ادامه دارد، بیش از ۱۳ هزار شهید بر جای گذاشته که از این تعداد بیش از ۵۵۰۰ تن کودک و ۳۵۰۰ تن دیگر از آنها زن بودند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها