کد خبر: ۳۲۵۱۴
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
ویدئوهایی از یک مرد ژاپنی که خود را به شکل یک سگ درآورده، واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته است.
به گزارش جدید پرس:

به نقل از یورونیوز، یک مرد ژاپنی با پرداخت دو میلیون ین (معادل تقریبا ۱۲ هزار و ۸۰۰ یورو) یک لباس سفارشی تهیه کرده و خود را به سگ تبدیل کرده است.

این فرد که تنها با نام «توکو» شناخته می‌شود، در خیابان‌های توکیو یک دست لباس فوق واقع‌گرایانه می‌پوشد تا به رویای همیشگی خود یعنی تبدیل شدن به یک سگ جامه عمل بپوشاند.

در ویدئوهایی که در کانال شخصی‌ وی در یوتیوب منتشر شده است، آقای توکو در لباس سگ و در حال غلت زدن روی زمین دیده می‌شود. انسان‌ها در تصاویر با کنجکاوی به او نگاه می‌کنند و سگ‌های دیگر نیز البته برای تعامل کمی گیج و مردد به نظر می‌رسند.

این مرد با ۱۳ هزار یورو هزینه خودش را به‌شکل سگ درآورد/ عکس

آقای توکو سال گذشته یک شرکت ژاپنی به نام «زپت» (Zeppet) را، که برای ساخت مجسمه‌ها و مدل‌های فیلم شهرت دارد، برای دوخت این لباس به خدمت گرفت. این شرکت لباس حیوان‌نما را در ۴۰ روز ساخته است.

آقای توکو در این باره می‌گوید: «چهارپایان و به خصوص چهارپایان مهربان حیوانات مورد علاقه من هستند. در میان آنها فکر می‌کردم یک حیوان بزرگ‌تر که نزدیک به جثه‌ام باشد بهتر است، بنابراین تصمیم گرفتم تا یک سگ شوم.»

البته همان‌طور که انتظارش هم می‌رفت، توکو از زمان انتشار ویدیوهایش در رسانه‌های اجتماعی با واکنش‌های منفی بسیاری روبرو شده است. برخی می‌گویند که او به دلیل اختلال روانی باید به دنبال درمان باشد.

این مرد با ۱۳ هزار یورو هزینه خودش را به‌شکل سگ درآورد/ عکس

 

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها