کد خبر: ۳۱۶۰۵
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
راننده‌ای اهل عربستان سعودی به‌طور تصادفی سوئیچ خودروی خود را بلعید و پس از انجام عمل لاپاراسکوپی برای باز شدن راه‌های هوایی‌اش، از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.
به گزارش جدید پرس:

یک تیم پزشکی خبره در شهر ساحلی القنفذه در استان مکه، توانست سوئیچ خودروی مردی را که در گلویش گیر کرده بود از مجرای تنفسی او درآورده و او را که تا یک قدمی مرگ و خفه شدن پیش رفته بود نجات دهد.

البته اینکه این مرد چگونه سوئیچ خودرو را بلعیده بود، مشخص نیست اما بیشتر خبرگزاری‌هایی که این خبر را منتشر کردند، می‌گویند، «او در حال بازی با سوئیچ خودرویش بوده است.» اگرچه این توضیح، روشن نمی‌کند که چگونه بازی با سوئیچ خودرو به بلعیدن آن ختم شده است، نکته مهم این است که این راننده که تا حد خفگی پیش رفته بود، نه‌تنها از مرگ جست، بلکه سوئیچ خود را دوباره به دست آورد.

تا یک قدمی مرگ با بلعیدن سوئیچ خودرو/ عکس

وقتی این مرد پس از حادثه به بخش اورژانس بیمارستان برده شد، پزشکان با انجام تصویربرداری اشعه ایکس توانستند محل قرار گرفتن سوئیچ در مجرای تنفسی این مرد را بیابند. از آنجایی‌که این مرد مشکل قلبی هم داشت، شرایط هم پیچیده‌تر شده بود. اما خوشبختانه عمل لاپاروسکوپی موفقیت‌آمیز بود و این مرد عربستانی از این حادثه جان سالم به‌در برد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها