کد خبر: ۳۱۸۹۶
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
میتسوبیشی پیکاپ ترایتون (L۲۰۰) مدل ۲۰۲۴ نسل جدید را رسماً معرفی کرد. این پیکاپ از تغییرات برجسته در طراحی و ابعاد فنی بهره‌مند شده است.
به گزارش جدید پرس:

پیکاپ سایز متوسط ترایتون یا L۲۰۰ میستوبیشی که از سال ۲۰۱۵ در پنجمین نسل خود به سر می‌بُرد، با معرفی مدل ۲۰۲۴ وارد ششمین نسل شده است. حالا این پیکاپ ژاپنی تحولی را در زمینه طراحی نمای بیرونی تجربه کرده و از سبک طراحی جدید میتسوبیشی به‌همراه شاسی نردبانی تازه توسعه یافته و استحکام پیچشی ۶۰ درصدی برخوردار شده است. میتسوبیشی پیکاپ ترایتون مدل ۲۰۲۴ نسل جدید را در سه نسخه تک کابین، دو کابین و دو کابین گسترش یافته در دسترس قرار خواهد داد.

معرفی میتسوبیشی ترایتون مدل ۲۰۲۴ نسل جدید

نمای جلو میتسوبیشی ترایتون مدل 2024 نسل جدید

نمای جلو میتسوبیشی ترایتون مدل 2024 نسل جدید

 

بدنه ترایتون یا L۲۰۰ مدل جدید با مواد فولادی با قابلیت انبساط بالا ساخته شده است و همچنین وزن کمتری نسبت به بدنه نسل قبلی دارد. میتسوبیشی اتاق بار این پیکاپ سایز متوسط را هم مجدداً طراحی کرده و با کاهش ۴۵ میلی‌متری ارتفاع آن به ۸۲۰ میلی‌متر، جابه‌جایی بار را آسان‌تر کرده است. برای دسترسی راحت‌تر به اتاق بار هم رکابی پیاده‌سازی شده است. بنا به گفته میتسوبیشی، این پیکاپ دارای ابعادی بزرگ‌تر از هر زمان دیگری است، اما در همان حال به‌خاطر بهره‌گیری از فولاد سبک‌تر، کمترین افزایش وزن را تجربه کرده.

نمای جلو میتسوبیشی ترایتون مدل 2024 نسل جدید

نمای جلو میتسوبیشی ترایتون مدل 2024 نسل جدید

 

این پیکاپ میتسوبیشی با رنگ‌های نارنجی (Yamabuki Orange)، نقره‌ای (Blade Silver)، خاکستری (Graphite Gray)، دو مدل سفید (White Diamond و Solid White) و مشکی (et Black Mica) عرضه می‌شود. نسخه‌های بالارده آن هم دارای جلوپنجره همرنگ با بدنه به‌علاوه تریم تیره تیتانیومی برای برخی از قسمت‌ها هستند.

نمای عقب میتسوبیشی ترایتون مدل 2024 نسل جدید

نمای عقب میتسوبیشی ترایتون مدل 2024 نسل جدید

 

همان‌طور که انتظار می‌رود، میتسوبیشی ترایتون ۲۰۲۴ نسل جدید کابینی به‌روزرسانی شده را هم به دنبال دارد. داخل کابین این وانت سایز متوسط ژاپنی نمایشگر مرکزی به‌صورت جداگانه از داشبورد با دو دایره چرخان و چند میانبر و همچنین کنترل‌های مجزا برای سیستم تهویه به چشم می‌خورند. البته حضور صفحه آمپر آنالوگ به‌جای صفحه آمپر تمام دیجیتال شاید جای تعجب داشته باشد. به هر حال، به وضوح تمرکز میتسوبیشی روی کاربردی و راننده‌پسند بودن فضای کابین دیده می‌شود.

کابین میتسوبیشی ترایتون مدل 2024 نسل جدید

تا به اینجا فقط یک پیشرانه برای میتسوبیشی ترایتون مدل ۲۰۲۴ تایید شده که یک نمونه دیزل ۲.۴ لیتری در سه نسخه با خروجی‌های متفاوت است. پایین‌رده‌ترین نسخه این پیشرانه ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نسخه دیگر قابلیت تولید قدرت ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۴۳۰ نیوتن متر را دارد. در نهایت قدرت بالارده‌ترین نسخه به ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور آن به ۴۷۰ نیوتن متر می‌رسد. برای انتقال نیرو محرکه این پیشرانه یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته یا دستی ۶ سرعته الکترونیکی موجود خواهد بود.

کابین میتسوبیشی ترایتون مدل 2024 نسل جدید

میتسوبیشی L۲۰۰ مدل جدید از دو سیستم Super Select ۴WD-II و Easy Select ۴WD بهره می‌برد. سیستم اولی که به آن اشاره شد، همچنین دیفرانسیل لغزش محدود وسط را به همراه می‌آورد که به ترتیب ۴۰ و ۶۰ درصد نیرو را به محور جلو و عقب هدایت می‌کند. نسخه مجهز به این سیستم، حالت‌های محرکه ۲H (دیفرانسیل عقب)، ۴H (چهار چرخ محرک)، ۴HLc (چهار چرخ محرک با قفل دیفرانسیل وسط) و ۴LLc (حالت سنگین با قفل دیفرانسیل وسط) دارد. ضمن اینکه نرمال، اکو، برفی، گل و لای، شن، سنگ و سنگریزه حالت‌های رانندگی در اختیار راننده خواهند بود.

سیستم تعلیق پیکاپ جدید میتسوبیشی با بازبینی صورت گرفته، سیستم دوجناغی جدید در ناحیه جلو و فنر شمشی در ناحیه عقب را در بر می‌گیرد. نسخه‌های برخوردار از Super Select ۴WD-II حتی با اتکا به سیستمی تحت عنوان Active Yaw Control یا به اختصار AYC که روی چرخ جلو داخلی نیرو ترمز اعمال می‌کند، باعث بهبود حرکت در پیچ‌ها می‌شوند. همچنین سیستم‌های دستیار حرکت در سربالایی برای تسهیل تجربه رانندگی در مسیرهای خارج از شهر پیش رو راننده قرار دارند.

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها