کد خبر: ۳۱۵۰۹
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
پیشرفت چین در امر خودروسازی به جایی رسیده که فرانسه که خود صاحب چند برند معتبر خودروسازی است، از خودروهای چینی در ناوگان پلیس خود استفاده می‌کند.
به گزارش جدید پرس:

پلیس شهرداری فرانسه در Meurthe-et-Moselle، اکنون یک خودروی تمام الکتریکی جدید، یعنی ام‌جی ۴ را وارد ناوگان پلیس خود کرد.

خودروی چینی که در فرانسه ماشین پلیس شد!/ عکس

همانطور که در تصویر می‌بینیم، این خودرو متعلق به Police Municipale (پلیس شهرداری) ناحیه Meurthe-et-Moselle است.

خودروی چینی که در فرانسه ماشین پلیس شد!/ عکس

ام‌جی ۴ در چین با نام MG Mulan شناخته می‌شود.این یک هاچ‌بک الکتریکی ساخت شرکت SAIC چین است.این خودروساز چینی بر روی پلت فرم Nebula قرار دارد. با توجه به پلت‌فرم Nebula، این خودرو تست تصادف Euro-NCAP را با موفقیت پشت سر گذاشت.

سه گزینه موتور الکتریکی برای این خودرو عرضه می‌شود: دیفرانسیل عقب ۱۶۸ و ۲۰۴ اسب‌بخاری و چهار چرخ محرک ۴۲۶ اسب‌بخاری.۳ گزینه باتری هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است که به ترتیب ۵۱ کیلووات ساعت (۳۵۰ کیلومتر برد WLTP)، ۶۴ کیلووات ساعت (۴۳۵ کیلومتر برد WLTP) و ۷۷ کیلووات ساعت (۵۲۰ کیلومتر بردWLTP).

 

خودروی چینی که در فرانسه ماشین پلیس شد!/ عکس

تریم مدل پلیس شده، تریم پایه و استاندارد بوده و دارای ۱۶۸ اسب‌بخار قدرت و باتری ۵۱ کیلووات ساعتی است.در نتیجه MG۴ می‌تواند در ۷.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.
ناحیه Meurthe-et-Moselle یک بخش بزرگ نیست.به عنوان مثال، ام‌جی ۴ با این باتری می‌تواند تقریباً سه بار با یک بار شارژ از شمال به جنوب حرکت کند.

در فرانسه، تریم استاندارد ام‌جی ۴، ۲۷۸۱۰ دلار قیمت می‌خورد.در چین، همین خودرو ۱۷۲۲۵ دلار قیمت دارد.در این تریم شاهد امکاناتی مثل شارژ ۸۸ کیلوواتی DC، سیستم MG Pilot، نمایشگر کیلومترشمار ۷ اینچی، صفحه نمایش اطلاعات-سرگرمی ۱۰.۲۵ اینچی، چراغ های LED، سنسورهای پارک عقب، ورود و استارت بدون کلید و... هستید.

شایان ذکر است که شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سال آینده، پلیس فرانسه از یکی از خودروهای چینی لی اتو استفاده خواهد کرد.این یک شاسی بلند از سری L خواهد بود، اما مدل دقیق آن فاش نشده است.

خودروی چینی که در فرانسه ماشین پلیس شد!/ عکس

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها