کد خبر: ۳۱۵۱۷
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
باشگاه شارلروا پرونده صدور رضایتنامه امیرحسین حسین‌زاده برای تیم استقلال را باز نگه داشته و این درست بر خلاف رفتار باشگاه سانتاکلارا و شباب الاهلی با باشگاه استقلال است.
به گزارش جدید پرس:

باشگاه استقلال از همان روز ابتدایی نقل و انتقالات تلاش کرد، مهدی قایدی و محمد محبی را حفظ کند. باشگاه استقلال به همین بهانه به دو باشگاه مورد اشاره نامه زد. نامه باشگاه استقلال به باشگاه سانتکلارا بی جواب ماند و باشگاه پرتغالی حتی نماینده باشگاه استقلال در پرتغال را به حضور نپذیرفت. به این خاطر که ۱۴۰ هزار یورو از مطالبه باشگاه سانتاکلارا به حساب این باشگاه ننشست و باشگاه پرتغالی معتقد بود، رسیدی که در اختیار آنها قرار گرفته جعلی است. باشگاه شباب الاهلی هم بالاخره یکی دو روز پیش در نامه‌ای به باشگاه استقلال از آبی پوشان تهرانی عذرخواهی کرد و مهدی قایدی را به تیم اتحاد کلبا فرستاد.

با وجود این اوصاف پرونده صدور رضایتنامه امیرحسین حسین‌زاده برای تیم استقلال هم چنان باز است. به این خاطر که این بازیکن با درخواست دیگری مواجه نشده است. باشگاه استقلال برای در اختیار گرفتن امیرحسین می‌بایست حداقل ۸۰۰ هزار یورو به حساب بلژیکی‌ها واریز کند. واقعیت این است علی خطیر که در راستای کاهش هزینه‌های باشگاه استقلال گام برمی‌دارد، به این رخداد راضی نمی‌شود ودر صورتی این بازیکن را به خدمت می‌گیرد که باشگاه شارلروا خواسته‌های مالی خود را بابت بازیکن ایرانی کاهش دهد. مثلا با ۳۰۰ هزار یورو موافقت کند که رضایتنامه قطعی امیرحسین را صادر کند که کمی دور از ذهن است و به نظر بازگشت حسین‌زاده به اردوی تیم آبی را منتفی بدانیم.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها