کد خبر: ۳۱۴۳۴
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
توافق باشگاه استقلال – شارلروا بر سر جذب امیر حسین حسین زاده به دو دلیل حاصل نشد.
به گزارش جدید پرس:

باشگاه استقلال به منظور تقویت فنی خود از مدت‌ها پیش به دنبال جذب امیر حسین حسین زاده بود و حتی جواد نکونام هم شخصا با این بازیکن صحبت کرد اما به دو دلیل توافق نهایی حاصل نشد.

اول اینکه بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالاتی امکان بازگشت امیرحسین حسین‌زاده به عنوان بازیکن قرضی به تیم استقلال وجود نداشت. فدراسیون فوتبال قانونی وضع کرده از این پس لژیونرها نمی توانند به عنوان بازیکن قرضی به تیم‌های ایرانی برگردند.

در ادامه باشگاه استقلال بحث خرید قطعی امیرحسین حسین‌زاده را مطرح کرد که درخواست باشگاه بلژیکی برای فروش این بازیکن از توان مالی باشگاه استقلال خارج بود. شارلروا برای فروش امیر حسین ۸۵۰ هزار یورو می‌خواست، در حالی که باشگاه استقلال اعلام کرد ۳۰۰ هزار یورو برای خرید امیرحسین پرداخت خواهد کرد.

اختلاف مالی شدید دراین پرونده در نهایت مانع از بازگشت این بازیکن خلاق به اردوی تیم آبی شد. اگر امیرحسین می‌توانست به عنوان بازیکن قرضی به تیم استقلال برگردد آبی‌ها حتی حاضر بودند ۳۰۰ هزار یورو را برای خرید قرضی این بازیکن هزینه کنند. در نهایت قانون عجیبی که فدراسیون فوتبال وضع کرده مانع از عقد قرارداد همکاری میان باشگاه استقلال و شارلروا بر سر بازیکن ایرانی شد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها