کد خبر: ۲۹۳۹۷
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
منابع عبری جزئیاتی از موشک ضدموشکی که امروز از سوریه به سوی اراضی اشغالی شلیک شد را منتشر کردند.
به گزارش جدید پرس:

به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، در جریان حمله امروز رژیم صهیونیستی به سوریه، سامانه‌های پدافندی این کشور به پرتاب موشک علیه جنگنده‌ها صهیونیستی پرداختند که یکی از این موشک‌ها وارد اراضی اشغالی شد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که موشک شلیک شده از سوریه به سمت اراضی اشغالی که بخش‌هایی از آن در رهط پیدا شده، متعلق به سیستم پدافندی SA-۵ است و برآوردها حاکی از آن است که شلیک آن به صورت عمدی بوده است.

بنابر اعلام منابع عبری، این موشک قدیمی بوده که از ۶۰ سال پیش مورد استفاده قرار می‌گرفته است و با توجه به اینکه خودش در فضا منفجر می‌شود، هدف سامانه‌های موشکی ارتش رژیم صهیونیستی قرار نگرفته است.

موشکی که از سوریه به سوی صهیونیست‌ها شلیک شد+ عکس

رسانه‌های عبری همچنین اعلام کردند که به نظر می رسد این موشک به صورت عامدانه از سوی سوریه در پاسخ به حملات امروز علیه این کشور پرتاب شده باشد.

با وجود اینکه رسانه‌های صهیونیستی از قدیمی بودن موشک سوری پرتاب شده سخن گفته‎‌اند، سوالی که پیش می‌آید این است که اگر این موشک به اصطلاح ابتدایی توانسته باشد وارد اراضی اشغالی شود، پس وضعیت صهیونیست‌ها در صورت شلیک موشک‌های پیشرفته‌تر که در اختیار گروه‌های مقاومت به ویژه حزب‌الله لبنان و حماس است، چه خواهد بود؟

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها