کد خبر: ۲۹۲۹۴
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
اگر مشخصات فاش‌شده از Beats Studio Pro واقعی باشند، بسیاری از افراد احتمالاً به‌جای ایرپاد مکس اپل این هدفون را خواهند خرید.
به گزارش جدید پرس:

مشخصات فاش‌شده از هدفون ‌Beats Studio Pro آینده نشان می‌دهد این محصول ازنظر کیفیت و قابلیت‌ها، به‌طور چشمگیری ارتقای پیدا کرده است. این هدفون جدید با بهره‌گرفتن از درایورهای سفارشی ۴۰ میلی‌متری، کیفیت و وضوح صدا را تقریباً به‌طورکامل حفظ می‌کند. براساس اعلام شرکت بیتس، میزان تحریف صوت در محصول اشاره‌شده تقریباً صفر خواهد بود.

Beats Studio Pro بسیاری از قابلیت‌های ایرپاد مکس ازجمله حذف نویز فعال و حالت Transparency، صدای فراگیر با دالبی‌ اتموس و ردیابی سروصدای فراگیر شخصی‌سازی‌شده پشتیبانی می‌کند.

درحال‌حاضر، می‌توان گفت عملکرد ایرپاد مکس اپل ازنظر کیفیت صدا و ویژگی‌های خاص بسیار بهتر از Beats Studio 3 کنونی است.

رقیب سرسخت ایرپاد مکس اپل وارد میدان شد!/ عکس

به‌هرحال، همه‌ی مزیت‌های ایرپاد مکس باعث شده است تا این محصول با قیمت گران عرضه شود. درمقابل، Beats Studio Max 3 با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه شد و بدین‌ترتیب، هدفون پرچم‌دار اپل با برچسب ۵۴۹ دلاری تقریباً دوبرابر گران‌تر از محصول بیتس است.

ناگفته نماند که اکنون می‌توان Beats Studio 3 را در برخی خرده‌فروشی‌ها حتی با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار خرید و انتظار می‌رود Beats Studio Pro آینده نیز با برچسب ۳۴۹ دلاری عرضه شود.

BGR می‌نویسد Beats Studio Pro قابلیت‌های را ارائه خواهد داد که حتی در ایرپاد مکس وجود ندارند؛ ازجمله عمر باتری ۴۰ ساعته و جک هدفون و شارژ USB C اشاره کرد.

باتوجه‌به ویژگی‌های جذاب فاش‌شده از Beats Studio Pro، این محصول می‌تواند برای افرادی گزینه‌ای جذاب باشد که به‌دلیل قیمت گران ایرپاد مکس از خرید این محصول صرف‌نظر کرده‌اند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها