کد خبر: ۲۹۱۷۳
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
در این متن به معرفی تعدادی از بهترین ایربادهای اندرویدی سال ۲۰۲۳ می‌پردازیم که کیفیت صدا و قابلیت‌های آن‌ها با ایرپاد اپل برابری کرده و حتی از آن بالاتر است!
به گزارش جدید پرس:

حتما شما هم متوجه شده‌اید که تعداد ایرپادهای اپل در جامعه بسیار بیشتر از ایربادهای اندرویدی است!

برخی اوقات به نظر می‌رسد که به تعداد آیفون‌های دنیا، ایرپاد در بازار موجود است؛ در حالی که این مساله به هیچ وجه در خصوص گوشی های اندرویدی صدق نمی‌کند!

این مساله البته با در نظر گرفتن تعدد گوشی ها و برندهای اندرویدی کاملا قابل انتظار است.

با این وجود اگر شما یک گوشی اندرویدی در اختیار داشته باشید و به دنبال یک ایرباد باکیفیت برای آن بگردید، گزینه‌های متعددی در بازار وجود دارند که به‌طور کامل با آن‌ها سازگار بوده و ضمن ارائه کیفیت مناسب، قابلیت‌های جذابی هم دارند.

ایربادها عموما به دلیل حمل‌پذیری بالا و ابعاد کوچکی که دارند، برای افرادی که زیاد با موبایل خود صحبت می‌کنند، گزینه‌هایی ایده‌آل به شمار می‌روند.

بسیاری از آن‌ها علیرغم ابعاد بسیار جمع و جورتری که در مقایسه با هدفون‌های روگوشی (over-the-ear) دارند، کیفیت صدایی هم‌تراز با آن‌ها را ارائه داده و می‌توانند همراه‌های فوق‌العاده‌ای برای شما و گوشی اندرویدی‌تان باشند.

در ادامه این متن، سعی داریم تعدادی از بهترین ایربادهای اندرویدی سال ۲۰۲۳ دنیا را معرفی کنیم و به‌طور مختصر به بررسی قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن‌ها بپردازیم.

اگر به دنبال خرید یک ایرباد جذاب برای گوشی اندرویدی خود هستید که بتواند با ایرپادهای جذاب اپل رقابت کند، مطالعه این متن را از دست ندهید!

بهترین ایربادهای سازگار با گوشی‌های اندرویدی در سال ۲۰۲۳

Sony WF-1000XM4

هدفون بیسیم سونی

اگر نگران این هستید که ایرپاد شما قادر به ارائه حذف نویز هم‌تراز با هدفون‌های روگوشی نیست، بهتر است ایرباد Sony WF-1000XM4 را امتحان کنید!

این هدفون‌های جمع و جور به‌راحتی در گوش شما جا گرفته و قادرند تقریبا تمامی صداهای محیطی، حتی در شلوغ‌ترین فضاها را فیلتر کرده و مانع ورود آن‌ها به گوش شما شوند تا بتوانید موزیک یا پادکست خود را با آرامش گوش کنید.

این هدفون‌های پریمیوم همچنین به کمک فناوری انتقال از طریق استخوان (bone-conduction) حتی در محیط‌های شلوغ هم به‌راحتی از طریق صدا کنترل می‌شوند. البته در کنار سیستم کنترل صوتی، قابلیت کنترل از طریق لمس نیز در ایرباد Sony WF-1000XM4 تعبیه شده تا خیالتان از بابت تعامل با آن راحت باشد.

این ایرباد همچنین ظاهری مدرن و جذاب داشته و طراحی چشم‌نوازی دارد و بر خلاف بسیاری محصولات بازار از تکنولوژی‌های پریمیوم و پیشرفته‌ای بهره می‌برد که اتصال آسان بلوتوث و عمر باتری طولانی آن را تضمین می‌کند.

البته ممکن است در نگاه اول، صدای پیش‌فرض این ایرباد به دلیل تمرکز بیشتر بر روی باس، کمی خشن به نظر برسد. با این حال می‌توانید از طریق اکوالایزر حرفه‌ای آن و بازی با تنظیمات صدا، خروجی مناسب خود را پیدا کنید.

این ایربادها در دو رنگ مشکی و نقره‌ای روانه بازار شده و قیمتی بین ۲۰۰ تا ۲۸۰ دلار دارند. این قیمت برای یک ایرباد کمی گران به نظر می‌رسد. با این حال باید به این نکته توجه کرد که در ازای پرداخت این هزینه، شما احتمالا بهترین ایربادهای اندرویدی بازار در سال ۲۰۲۳ را خریداری می‌کنید!

Samsung Galaxy Buds 2 Pro

بهترین ایربادهای اندرویدی 2023

کسی نیست که نداند سامسونگ در ساخت گوشی‌های اندرویدی پریمیوم و پرچمدار استاد است و محصولات گلکسی این غول کره‌ای هر سال با فروش چند ده میلیون نسخه‌ای در دنیا روبرو می‌شوند.

با این حال بد نیست بدانید که این کمپانی در تولید ادوات صوتی بیسیم هم دستی بر آتش دارد و تعدادی از بهترین ایربادها و هدفون‌های بیسیم بازار را تولید کرده است!

گلکسی بادز ۲ پرو نمونه‌ای از این ایربادهای عالی هستند که کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای داشته و با ارائه نویز کنسلینگ بسیار عالی، تجربه گوشی دادن به موزیک را به‌طور قابل ملاحظه‌ای ارتقا می‌دهند.

طراحی این ایربادهای سامسونگ، ساده و بی‌آلایش انجام شده و رنگ‌بندی آن هم مشابه با جعبه، در سه رنگ مشکی گرافیتی، سفید و بنفش خواهد بود.

این ایربادها همچنین موفق به کسب استاندارد IPX7 شده و در برابر نفوذ رطوبت مقاوم هستند. بنابراین ورزشکاران، شناگران و دیگر افرادی که با محیط‌های مرطوب سر و کار دارند، قطعا از این قابلیت استقبال خواهند کرد.

در کنار آنچه گفته شد، این ایربادها همچنین قابلیت‌های جذاب دیگری هم دارند که آن‌ها را از سایر رقبا متمایز می‌کند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به پشتیبانی از صدای 24 بیتی hi-fi و اتصال سریع و بی‌دردسر میان دستگاه‌های مختلف اشاره کرد.

بنابراین در صورتی که یک گوشی یا تبلت سامسونگ در اختیار داشته باشید، Samsung Galaxy Buds 2 Pro گزینه‌ای بسیار منطقی و ایده‌آل به شمار رفته و به‌خوبی شما را با سایر دستگاه‌های اکوسیستم این کمپانی هماهنگ خواهند کرد.

با این وجود اگر گوشی شما محصولی از برندی غیر از سامسونگ باشد، شاید قیمت ۲۳۰ دلاری این ایربادها کمی بیش از حد گران به نظر برسد! چرا که علیرغم صدای باکیفیت و حذف نویز کم‌نظیر ایربادهای سامسونگ، همچنان می‌توان محصولاتی بسیار ارزنده‌تر را در بازار پیدا کرد که با گوشی های اندرویدی سازگار باشند.

FiiO FD3 Pro

بهترین ایربادهای اندرویدی 2023

اگر جزو آن دسته کاربرانی هستید که ایربادهای سیمی را به نمونه‌های بیسیم ترجیح می‌دهید، بد نیست هدفون‌های FiiO FD3 Pro را امتحان کنید.

با این هدفون‌ها دیگر لازم نیست نگران تمام شدن باتری هدفون یا کیس آن و یا بیرون افتادن اتفاقی یکی از گوشی‌ها از گوشتان باشید.

البته این هدفون بر خلاف هدفون‌های روگوشی، بسیار سبک طراحی شده و به‌سادگی درون جیب شما جا می‌گیرد. همچنین به لطف استفاده از کابل‌های مسی هشت رشته‌ای و بسیار قدرتمند، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات هدفون‌های سیمی، یعنی پیچ و گره خوردن هدفون‌ها درون جیب هم به‌طور کامل برطرف خواهد شد!

هدفون سیمی FiiO FD3 Pro همچنین قابل جدا شدن از سیم هستند تا تعویض کابل و نگهداری آن‌ها راحت‌تر و بهتر انجام شود.

علاوه بر این، سوکت اتصال این هدفون هم قابل تعویض بوده و می‌تواند با نمونه‌های میلیمتری، ۳.۵ میلیمتری یا ۴.۴ میلیمتری جابجا شود. به این ترتیب می‌توان این هدفون‌ها را راحت‌تر در دستگاه‌هایی به جز گوشی اندرویدی نیز مورد استفاده قرار داد.

مدل FD3 Pro همچنین در مقایسه با مدل معمولی FD3، تون‌های گرم‌تر و ووکال‌های نرم‌تری ارائه داده و فرکانس‌های بالا و پایین صدا را بهتر پخش می‌کند.

این هدفون همچنین از طراحی نیمه باز و جذابی بهره برده و تنها در رنگ مشکی به علاقمندان ارائه خواهد شد.

ایرباد FiiO FD3 Pro همچنین قیمتی 170 دلاری دارد که برای افرادی که به دنبال یک هدفون قدرتمند و باکیفیت سیمی می‌گردند، کاملا مناسب به نظر می‌رسد.

Bose QuietComfort Earbuds II

هدفون Bose

کمپانی Bose یکی از بهترین هدفون‌سازان جهان به شمار رفته و محصولات فوق‌العاده‌ای را در دسته‌های قیمتی و عملکردی مختلف تولید کرده است.

هدفون QuietComfort Earbuds II این کمپانی یکی از بهترین ایربادهای اندرویدی سال 2023 به شمار می‌رود که با تاخیر فوق‌العاده پایین خود، امکان تماشای فایل‌های ویدیویی با صدای کاملا هماهنگ با ویدیو را فراهم می‌کند.

همچنین کیفیت قابلیت نویز کنسلینگ این محصول نیز برای یک ایرباد، عالی ارزیابی می شود و حتی در صورت روشن بودن دائمی حذف نویز فعال (ANC)، می‌توان انتظار عمر باتری هفت ساعته را از این محصول داشت.

البته هدفون QuietComfort Earbuds II نیز همانند بسیاری ایربادهای دیگر برای کاهش صدای محیط، باس نسبتا زیادی دارد که می‌تواند صدایی تا حدی غیرمعمول را به گوش کاربر برساند.

با این وجود، این هدفون‌ها امکان تنظیم صدا از طریق اکوالایزر را برای کاربران فراهم می‌کنند تا بتوان به صدای مورد نظر دست پیدا کرد.

این ایرباد همچنین در چهار رنگ آبی، نقره‌ای، خاکستری و مشکی روانه بازار خواهد شد.

البته اگر به ایرباد جذاب Bose علاقمندید، بد نیست بدانید که قیمت مدل خاکستری رنگ آن 250 دلار بوده و سایر مدل‌های آن300 دلار قیمت دارند.

بنابراین این ایربادها محصولاتی لوکس به شمار می‌روند که قرار است کیفیتی فوق‌العاده را به شما ارائه کنند.

آیا می‌توان از ایرپادهای اپل در گوشی های اندرویدی استفاده کرد؟

بهترین ایربادهای اندرویدی 2023

اگر قبلا صاحب آیفون بوده‌اید و ایرپادهای آن را هنوز نزد خود نگه داشته‌اید یا کاربر گوشی‌های اندرویدی بوده و به ایرپادهای اپل علاقمند هستید، بد نیست بدانید که این هدفون‌های بیسیم با گوشی اندرویدی شما سازگار خواهند بود.

بنابراین صرفنظر از این که از کدام دستگاه اندرویدی استفاده می‌کنید، با متصل کردن AirPods اپل می‌توانید از کیفیت صدای بسیار خوب و عمر باتری بالای این هدفون‌ها بهره‌مند شوید.

با این وجود، بخش مهمی از آنچه ایرپاد اپل را به محصولی منحصربفرد تبدیل می‌کند، چگونگی اتصال آن به دستگاه‌های مختلف این کمپانی و قابلیت‌های اختصاصی آن برای این کاربران به شمار می‌رود.

از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به امکان سفارشی‌سازی کلید لمسی، استفاده از سیری یا قطع کردن اتوماتیک پخش موزیک به محض خارج کردن یکی از هدفون‌ها از گوش اشاره کرد.

متاسفانه این قابلیت‌ها در گوشی‌های اندرویدی قابل دسترسی نخواهند بود. با این وجود اگر همچنان علاقمند به خرید ایرپادهای اپل باشید لازم است حدود ۲۰۰ دلار برای خرید آن‌ها هزینه کنید.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها