کد خبر: ۲۹۰۰۸
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
فرمانده انتظامی استان تهران گفت: با تلاش و پیگیری های ماموران مبارزه با مواد مخدر مقدار ۴۵۰ کیلوگرم شیشه کشف و توقیف شد.
به گزارش جدید پرس:

سردار دلاور القاصی مهر روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران، ماموران در جریان انتقال یک محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به مقصد استان های غربی کشور قرار گرفتند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از گسترش چتر اطلاعاتی و تحت نظر قراردادن تحرکات اعضای باند، متوجه شدند مقدار قابل توجهی مواد مخدر صنعتی در یک تریلی به طرز ماهرانه ای جاساز شده و در محورهای مواصلاتی منتهی به سطح حوزه در حال تردد است و بلافاصله چهار تیم عملیاتی پس از هماهنگی قضائی وارد عمل و به مسیر در حال تردد تریلی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان تهران اظهار کرد: ماموران پس از توقیف تریلی و در بازرسی از آن، موفق شدند ۴۵۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه کشف کنند و راننده هم دستگیر شد.

سردار القاصی مهر با تاکید بر اولویت پلیس در مقابله با سوداگران مرگ، گفت: مبارزه بی امان با قاچاقچیان در دستور کار دائمی پلیس شرق استان تهران قرار دارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها