کد خبر: ۲۸۸۰۴
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید درباره بخش اینترنتی بازی‌های لیگ برتر در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بحث و گفت‌وگو شد.
به گزارش جدید پرس:

احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از جلسه هیات رییسه اظهار کرد: جلسه امروز برگزار شد و اعضای هیات رییسه قهرمانی ایران در مسابقات کافا و صعود نوجوانان به جام جهانی را تبریک گفتند. یکی از بحث‌ها، حق پخش تلویزیونی بود که یکی از منبع درآمد کلیدی در فوتبال است و هیات رییسه تاکید کرد که در احقاق این حق، مکاتبات و رایزنی‌ها صورت بگیرد تا این مورد احیا شود. همچنین در خصوص پخش بازی‌ها از طریق اینترنت، طبق آیین‌نامه مالی فدراسیون رفتار شود و مجموعه و شرکتی که بتواند همکاری‌اش را با فدراسیون و باشگاه روشن کند، صحبت و مذاکره شود.

وی ادامه داد: موضوع دومی که به تصویب رسید، بحث درباره رسیدگی به زیرساخت‌ها در اماکن ورزشی بود که منابعی به آن اختصاص داده می‌شود. مدتی بود پیشنهادات به فیفا ارائه نشده بود و با پیشنهادهای اعضای فدراسیون، هم منابع معوق در سنوات گذشته قرار شد احیا شود و هم پروژه سال جاری را بتوانیم بگیریم. این پروژه‌ها در جلسه مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد که منابعی به آن اختصاص پیدا کند و بتوانیم پروژه‌هایی را در بحث فوتبال به سرانجام برسانیم.

سقف بودجه باشگاه‌ها به تصویب رسید

اصولی اضافه کرد: بحث دیگر در خصوص آیین‌نامه کارگزاران فوتبال بود. اصلاحات و دیدگاه‌هایی که همکاران ما دارند و اهمیت و دقتی که وجود داشت، مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد تا جلسه بعدی تغییراتی صورت بگیرد. موضوع دیگر در خصوص اصلاحات در خصوص هزینه دادرسی و بررسی جرایم قضایی بود که در سال جدید مطرح شد و بروزرسانی شد و همچنین سقف بودجه ورزشکاران و باشگاه‌های لیگ برتری در جلسه مطرح شد و آن چه سازمان لیگ تصویب کرده بود، به تصویب فدراسیون رسید.

سخنگوی فدراسیون در خصوص بازی‌های تدارکاتی مناسب برای تیم ملی در شهریور ماه بیان کرد: در این باره هم صحبت‌هایی انجام شد و قرار شد از نهایت ظرفیت‌ها استفاده شود و با رقیبانی که مدنظر سرمربی است، مذاکراتی انجام شود و در مرز نهایی شدن، اعلام می‌شود.

او در خصوص امضا نشدن قرارداد کادر فنی گفت: در همه رده‌ها و تیم‌های ملی، این موضوع حائز اهمیت است، روال اداری آن در حال طی شدن است و یکی از بحث‌های جلسه امروز بود که امیدواریم هر چه زودتر نهایی شود و قراردادها امضا شود.

اصولی درباره VAR بیان کرد: همکاران ما در این حوزه در حال پیگیری هستند و به زودی خبر خوبی را به شما خواهند داد.

سخنگوی فدراسیون درباره امکانات تیم ملی نوجوانان توضیح داد: بی‌تردید نه تنها برای نوجوانان بلکه برای همه تیم‌ها امکانات لازم را فراهم می‌کنیم و با توجه به استعدادی که این تیم دارد، توجه ویژه‌ای به آن‌ها خواهیم کرد تا در جام‌جهانی شاهد درخشش آن‌ها باشیم.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها