کد خبر: ۲۷۹۱۷
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
تنها دو باشگاه مخالف اجرای سقف قرارداد در فصل پیش روی لیگ برتر هستند که این دو تیم هم مدعی به شمار می‌روند.
به گزارش جدید پرس:

بر اساس قانون جدیدی که از سوی سازمان لیگ به باشگاه‌ها ابلاغ شده، حداکثر هزینه در فصل پیش روی لیگ برتر ۳۲۵ میلیارد تومان است. بر خلاف آن چه که در فضای رسانه‌ها بدان اشاره شده بیشتر تیم‌ها موافق اجرای این قانون در فصل جاری لیگ برتر هستند.

بنا به گفته قنبرزاده یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ۱۴ باشگاه موافق اجرای این قانون هستند. البته باید به این نکته مهم اشاره داشت خیلی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر میزان هزینه‌شان برای یک فصل به سقف قرارداد نمی‌رسد، چه رسد که بخواهد از سقف عبور کند. حتی خیلی از تیم‌های لیگ برتری فصل گذشته میزان هزینه‌شان در لیگ کمتر از ۱۰۰میلیارد تومان بوده و حتی تیم ۲۷میلیارد تومانی هم در لیگ برتر داشتیم!

لیگ برتر فصل گذشته چهار مدعی داشت؛ پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور. از جمع این چهار تیم دو تیم موافق اجرای سقف قرارداد هستند و دو تیم دیگر مخالف.

سازمان لیگ پیش‌تر در اجرای سقف قرارداد در لیگ برتر ناموفق بود و حالا باید منتظر ماند و دید که آیا می‌تواند سقف قرارداد برای باشگاه‌ها در لیگ برتر را پیاده کند یا نه. سازمان لیگ برای این‌که در اجرای این قانون با چالش مواجه نشود، گفته در صورت شکایت باشگاه و اگر پی ببرد قرارداد بازیکنی خارج از ضابطه ثبت شده است، نتیجه بازی را ۳-۰ به سود حریف تغییر خواهد داد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها