کد خبر: ۲۰۵۷
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛
صبح امروز نرخ دلار برخلاف روند صعودی روز گذشته، سیر نزولی را در پیش گرفت، به‌طوریکه در لحظات آغازین معاملات در صرافی‌ها با ۱۰۰ تومان کاهش قیمت روبرو بود و با ثبت قیمت ۲۵ هزار و ۷۷۰ تومان به جایگاه روز قبل خود بازگشت
به گزارش جدید پرس:

امروز، ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۱، قیمت دلار در صرافی‌ها و در صرافی ملی به ترتیب با کاهش ۱۰۰ و ۵۰ تومانی روبرو بود. یورو نیز در این صرافی‌ اندکی نوسان افزایشی را تجربه می‌کرد.

 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵ هزار و ۷۷۰ تومان برای خرید و ٢۶ هزار و ۳۸ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۸۷۲ تومان برای خرید و ۲۶ هزار و ۵۷ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش قیمتی در حدود ۱۰۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۷ هزار و ۹۸۲ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۲۶۹ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۷ هزار و ۹۷۶ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۲۷۳ تومان برای فروش بود که افزایش قیمت اندکی را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۹۴۵ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۶۸۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته، دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۹۹۷ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۷۳۸ تومان برای خرید قیمت خورده بود که کاهش قیمتی نزدیک به ۵۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

 
 

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۱۸۶ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۰۶ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۱۷۹ برای فروش و ۲۷ هزار و ۸۹۹ برای خرید افزایش قیمت اندکی را تجربه می‌کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها