کد خبر: ۵۳۴
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
دلار در بازار آزاد که روز گذشته را با نرخ ٢٨ هزار و ٨٠ تومان به پایان رساند، امروز با اندکی کاهش با قیمت ٢٨ هزار تومان آغاز به کار کرد و در مداری کاهشی مجددا وارد کانال ٢٧ هزار تومان شد، اما در ادامه دوباره روندی افزایشی در پیش گرفت، به‌گونه‌ای که در این لحظه از معاملات با نرخ ٢٨ هزار و ١٣٠ تومان معامله می‌شود.
به گزارش جدید پرس:

قیمت دلار که طی هفته نوساناتی را میان دو کانال ٢٧ و ٢٨ هزار تومان تجربه کرد روز گذشته مجددا وارد کانال ٢٨ هزار تومان شد و با نرخ ٢٨ هزار و ٨٠ تومان به کار خود پایان داد. این اسکناس صبح آخرین روز معاملاتی هفته را  با اندکی کاهش با قیمت ٢٨ هزار تومان آغاز کرد، اما در ادامه با اندکی افزایش مجددا وارد کانال ٢٨ هزار تومان شد و در این لحظه معادل ٢٨ هزار و ١٣٠ تومان معامله می‌شود. 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ٢۵٧ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۵۵٧ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ١۵۵ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۴٣٩ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایشی در حدود ١٠٠ تومان را در قیمت خرید آن را نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٢٩٩ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٧١۴ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۴٢ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٧۴۶ تومان برای فروش قیمت خورده بود که کاهشی نزدیک به ١۴٠ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد. 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۴٣١ تومان برای فروش و ۲۵هزار و ١٧٨ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز  گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ٢٩٧ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۴۵ تومان برای خرید قیمت خورده بود که با افزایشی در حدود  ١٣٠ تومان روبرو بوده است. 

یورو نیز در این صرافی،  ۲۸ هزار و ۶۵١ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ٣۶۶ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته با قیمت ٢٨ هزار و ۶۴٢ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ٣۵٧ تومان برای فروش اندکی افزایش قیمت به همراه داشته است.

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها