کد خبر: ۱۰۲۴۲
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سه هزار میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در شش ماهه نخست سال جاری برای متقاضیان مشاغل خانگی در کشور اختصاص یافته است.
به گزارش جدید پرس:

محمود کریمی بیرانوند شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در یاسوج افزود: این رقم ۱۰۰ درصد بیشتر از کل تسهیلات سال پیش بوده است.

وی با بیان اینکه سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از مجموع سه هزار میلیارد تومان اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی ۸۶ میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: عملیات دسترسی جهت پرداخت تسهیلات در استان، پس از اجرای فرایند های بازرسی و رفع ناهماهنگی های موجود از سوی دستگاه های اجرایی ذی ربط، آغاز خواهد شد.

کریمی بیرانوند تصریح کرد: برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی دراستان مشکل منابع وجود ندارد و همه متقاضیان در نوبت تسهیلات مشاغل خانگی، موفق به دریافت این تسهیلات خواهند شد.

وی افزود: سامانه مشاغل خانگی برای ثبت نام مردم باز است اما بنا به وجود برخی مشکلات فنی و ابراز انتقادات از سوی مردم، دسترسی به این سامانه برای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برای مدت محدود مسدود شده است.

کریمی بیرانوند اظهار داشت: تناقضات آماری تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بانک های عامل از مشکلات ایجاد شده در سامانه، بوده و حضور مسئولان از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان در راستای بررسی موارد و رفع مشکلات است.

وی با بیان اینکه تا رسیدن به نتیجه مطلوب، کار بازرسی و نظارت ادامه خواهد داشت، گفت: همکاری بانک مرکزی با این وزارتخانه منجر به تخصیص اعتبار شد و پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از افتخارات دولت سیزدهم است و عملیات اعطای مجوز تا ۹۵درصد به صورت آنی خواهد بود.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها