کد خبر: ۹۶۴۵
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با عنوان اینکه در بخش اعطای تسهیلات اشتغال مشکلی وجود ندارد و به دهک‌های اول تا پنجم می‌توان این خدمت را ارائه داد، افزود: علاوه بر مددجویان تحت حمایت، نیازمندان غیر مددجو هم می‌توانند از خدمات اشتغال بهره‌مند شوند.
به گزارش جدید پرس:

رضا سلم‌آبادی در سفر یکروزه به شهرستان فریمان، از همراهی بانک‌ها در اعطای تسهیلات اشتغال تشکر و از فرماندار شهرستان خواستار پیگیری هرچه بیشتر در روند ارائه خدمات بهتر شد و افزود: باتوجه به ابلاغ تسهیلات اشتغال از خرداد امسال، خوشبختانه شهرستان فریمان در ۵ ماهه امسال رتبه اول در جذب اعتبارات منابع بانکی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال با پنل‌های خورشیدی افزود: سهمیه شهرستان در این بخش ۱۴۴ مورد تعریف شده است که امیدواریم با همکاری و هماهنگی لازم فرماندار با اداره برق و بانک‌های عامل بتوانیم شاهد اجرای این طرح‌ها با تسهیل‌کردن فرایند باشیم.

سلم‌آبادی باتوجه به اجرای نهضت ساخت مسکن توسط دولت و ساخت یک میلیون مسکن سالانه، گفت: کمیته امداد امسال برنامه دارد تا طبق ضوابط قانونی برای خانوار‌های تحت حمایت و نیازمندان ساکن روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر، درصورت تامین زمین خانه‌سازی کند و زمینه توانمندشدن خانواده را فراهم کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی درخصوص کمک به خانه‌دار شدن مددجویان شهری افزود: درصورت تامین زمین در شهر با اعطای بلاعوض و تسهیلات بانکی برای خانواده‌های تحت حمایت فاقدمسکن، خانه‌سازی می‌کنیم تا مشکل مسکن در شهرستان به حداقل برسد.

وی با اشاره به حمایت کمیته امداد فریمان از بیش‌از ۱۰۰ بیمار زمین‌گیر و صعب‌العلاج بیان کرد: شایسته است در این بخش، فرماندار شهرستان درباره پیگیری لازم در حوزه درمان با توجه به اعتبارات دراختیار بازوی کمکی کمیته امداد باشد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها