کد خبر: ۲۵۹۷۳
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، هفته آینده قراردادش را با رئال مادرید به صورت رسمی امضا خواهد کرد.
به گزارش جدید پرس:

جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، هفته آینده قراردادش را با رئال مادرید به صورت رسمی امضا خواهد کرد. بلینگام با حساس‌ترین و مهم‎‌ترین روز‌های دوران فوتبالش که هنوز جای زیادی برای رشد و پیشرفت دارد روبرو است.  

این در حالی است که او دچار مصدومیتی شده که ممکن است به او اجازه حضور در دیدار سرنوشت‌سازی که تکلیف قهرمان بوندسلیگا را مشخص می‌کند ندهد. دیداری که ممکن است آرزوی غیرممکن دورتموند برای قهرمانی در لیگ آلمان را به واقعیت تبدیل کند.  

اما اصل ماجرا برای این بازیکن این است که تمامی مذاکراتی که در چند ماه اخیر با رئال مادرید جریان داشته، در چند روز آینده نتیجه خواهد داد و مدیران این باشگاه به دورتموند سفر می‌کنند تا کار‌های نهایی را انجام دهند.  

نمایندگان رئال مادرید اخیرا سفری به آلمان داشتند که باعث شد توافق نهایی با مدیران دورتموند تا حد زیادی حاصل شود، اما قرار شد که امضای قرارداد تا پایان رقابت‌های بوندسلیگا به تعویق بیفتد و انتقالی که از اوایل ماه می‌قطعی به نظر می‌رسید رسمی شود.   مدیران و کادر فنی رئال معتقد هستند که جذب بلینگام اقدامی استراتژیک برای این باشگاه است.

هدف آن‌ها این است که با جذب او دیدگاهی متفاوت از بازی و توانایی رسیدن به دروازه حریف را در میانه زمین ایجاد کنند.  فلورنتینو پرز و خوزه آنخل سانچز اخیرا جلسه‌ای را با کارلو آنچلوتی برگزار کردند و این مربی ایتالیایی را در جریان شرایط مذاکرات و آمادگی تمام طرفین برای انتقال این بازیکن انگلیسی به سانتیاگو برنابئو قرار دادند.

 صد میلیون یورو مبلغی است که رئال برای جذب این ستاره دورتموند پرداخت خواهد کرد، اما ممکن است با بند‌های پاداش خاصی که بستگی به عملکرد و حضور او در زمین دارد افزایش پیدا کند.

 بلینگام هم مانند بسیاری دیگر از خرید‌های رئال در چند فصل اخیر پیشنهادات بهتری از نظر مالی داشت، اما اولویت او حضور در این باشگاه بود. او حتی در دسته اول دستمزد‌های رئال قرار ندارد، اما قراردادی شش ساله پیش روی او است که می‌تواند این هافبک را به یکی پردرآمدترین بازیکنان این تیم تبدیل کند.  

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها