کد خبر: ۱۶۷۹۹
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
رئال مادرید که نیاز مبرمی به جذب مهاجم دارد، در تابستان آینده کار مشکلی برای رسیدن به این هدف خواهد داشت
به گزارش جدید پرس:

رئال مادرید می‌داند که پیش از آغاز فصل 24-2023 باید خط حمله‌اش را تقویت کند اما هنوز پیشرفت چشم‌گیری در این راه نداشته‌اند.

به گزارش ماریو کورتانگا از اتلتیک، باشگاه رئال مادرید اخیرا درباره چند مهاجم پرس‌وجو کرده و چندین نوع مهاجم که بتوانند در نوک حمله و سمت راست بازی کنند را زیر نظر گرفته است. بدیهی است که کیلیان ام باپه و ارلینگ هالند بزرگ‌ترین نام‌های لیست رئال مادرید باشند.

کیلیان ام باپه می‌خواهد پاری سن ژرمن را به مقصد رئال مادرید ترک کند و اگر بند تمدید قراردادش را فعال نکند، می‌تواند در سال 2024 به این خواسته‌اش برسد. رئال مادرید هم‌چنان به دقت پیگیر وضعیت ام باپه است اما جدایی ستاره تیم ملی فرانسه از پی‌اس‌جی در تابستان پیش رو بعید به نظر می‌رسد. در مورد هالند باید گفت دو بند فسخ در قرارداد او با منچسترسیتی وجود دارد. اولین بند فسخ به ارزش 200 میلیون یورو در سال 2024 و بند فسخ بعدی به ارزش 175 میلیون یورو در سال 2025 قابل فعال‌سازی هستند.

وضعیت کریم بنزما، دغدغه نگران‌کننده کارلو آنچلوتی

جذب مهاجم برای رئال مادرید از آن‌جایی ضروری است که کریم بنزمای 35 ساله در بخش مهمی از این فصل با مشکل مصدومیت‌های عضلانی روبه‌رو بوده است. برنده توپ‌طلای فصل گذشته یک رژیم غذایی کم‌نظیر برای حفظ آمادگی بدنی‌اش دارد و حتی در روزهای تعطیل هم از امکانات تمرینی والدبباس استفاده می‌کند اما بالا رفتن سن و تعداد بالای بازی‌های فصل باعث شده بنزما نتواند بهترین بازدهی ممکن را داشته باشد. رئال مادرید همین‌حالا بدون بنزما برای قهرمانی در جام باشگاه‌های جهانی 2022 می‌جنگد و آنچلوتی در این فصل مدام ترکیب‌های تهاجمی متفاوت بدون بنزما را آزمایش کرده است.

آلوارو رودریگز به تیم اصلی رئال مادرید می‌رسد؟

باشگاه رئال مادرید به دقت روند پیشرفت آلوارو رودریگز، مهاجم 18 ساله آکادمی خود را هم زیر نظر دارد. این بازیکن اروگوئه‌ای یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان رائول گونزالس در رئال مادرید کاستیا بوده و خیال رئال مادرید بابت وضعیت قراردادی او راحت است. آلوارو رودریگز تا سال 2027 با رئال مادرید قرارداد دارد و بند فسخ قراردادش هم 50 میلیون یورو است. باشگاه رئال مادرید با همکاری کارلو آنچلوتی و کادر فنی‌اش حساب ویژه‌ای روی این مهاجم مستعد باز کرده و مدام با رائول بر سر وضعیت او در تماس هستند. اگرچه رئال مادرید فعلا او را یک بازیکن تکمیل‌کننده لیست تیم می‌بیند تا جانشین مستقیم کریم بنزما.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها