کد خبر: ۲۳۷۵۷
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مارتین اسکورسیزی به‌تازگی تریلری از فیلم جدید خود پخش کرده است که لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو را در این فیلم نشان می‌دهد.
به گزارش جدید پرس:

 مارتین اسکورسیزی همزمان با حضور خود در وگاس برای شرکت در جشنواره سینماکان، همراهش، تریلری از فیلم جدید خود یعنی «قاتلان ماه کامل» (Killers of the Flower Moon) را به نمایش گذاشت و همراه با آن، تصاویری از این فیلم هم در فضای مجازی دست به دست شد.

پیش از این، تصاویر زیادی از پشت صحنه این فیلم در اینترنت دیده شده بود، اما این اولین بار است که به صورت رسمی چندین عکس از آن منتشر می‌شود. در ضمن، این اولین بار است که رابرت دنیرو در تصاویر این فیلم دیده می‌شود و توجه مخاطبان به حضور اسکورسیزی در یکی از تصاویر در کنار لیلی گلدستون، بازیگر بومی آمریکایی جلب شد.

یکی از بزرگ‌ترین کارگردان های سینمای جهان، اولین تریلر فیلم را در سینماکان، کنفرانس سالانه صاحبان تئاتر که این هفته در حال برگزاری است، به اشتراک گذاشت.

«قاتلان ماه کامل» بر اساس کتاب پرفروش دیوید گران، یک داستان واقعی است، داستانی که پرده از قتل‌های مردم ثروتمند اوسیج را که در اوایل دهه ۱۹۲۰ پس از کشف ذخایر نفتی بزرگ در سرزمین آن‌ها رخ داد، بازگو می‌کند و همچنین به چگونگی تحقیق اف‌بی‌آی جدید در مورد قتل‌ها می‌پردازد.

اسکورسیزی درباره فیلم خود گفت: این یک فیلم بزرگ است و این همان چیزی است که ما ساختیم.

این فیلم، دوباره اسکورسیزی را با دو نفر از همکار‌های همیشگی او، لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو و همچنین جسی پلمونز، برندان فریزر، جان لیتگو و لیلی گلادستون پیوند می‌دهد.

در این فیلم، دی‌کاپریو و دنیرو نقش دو شیاد را بازی می‌کنند که دوست دارند ثروت اوسیج را به دست آورند، حتی اگر به معنای منفجر کردن، تیراندازی یا از بین بردن خشونت‌آمیز مردم باشد. اما پلمونز که نقش یک قانون‌گذار راستگو را بازی می‌کند، ممکن است ایده‌های دیگری داشته باشد. او به اپراتور سایه‌دار دی‌کاپریو هشدار می‌دهد که می‌خواهد بفهمد چه کسی مسئول تمام قتل‌ها است.

پارامونت، استودیوی سازنده این فیلم است و شرکت اپل نیز، وظیفه پخش این فیلم را بر عهده دارد. با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری و مدت زمان نمایش بیش از ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه، این فیلم به معنای واقعی گسترده است. این فیلم پیش از اکران در ۶ اکتبر در جشنواره فیلم کن امسال به نمایش درخواهد آمد و اسکورسیزی، فیلمنامه را با اریک راث نوشته است.

پارامونت، فیلم‌هایی از آخرین فیلم‌های «تبدیل شوندگان» (Transformers) و «ماموریت: غیرممکن» (Mission: Impossible) و همچنین از «مارلی» (Marley) که نگاهش به اسطوره موسیقی باب مارلی است را ارائه کرده است.

17634301_666

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها