کد خبر: ۲۳۱۶۱
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
فیلم «ظهور مرده شیطانی» با افتتاحیه خوبی که داشت نتوانست در آخر این هفته «فیلم برادران سوپر ماریو» را از صدر جدول پایین بکشد.
به گزارش جدید پرس:

به نقل از ورایتی، «ظهور مرده شیطانی» (Evil Dead Rise) ممکن است نتواند «فیلم برادران سوپر ماریو» (Super Mario Bros. Movie)، قهرمان باکس آفیس را که سه هفته است در صدر این جدول است شکست دهد، اما این فیلم ترسناک همچنان با اره برقی خود، رکورد‌های نسخه‌های قبلی خود را می‌شکند.

«ظهور مرده شیطانی»، محصول استودیوی برادران وارنر از اکران در ۳ هزار و ۴۰۵ سینما در روز جمعه ۱۰.۳ میلیون دلار به دست آورد، رقمی که شامل ۲.۵ میلیون دلار در پیش نمایش است.

این فیلم ترسناک، اکنون شانس زیادی برای عملکرد بهتر از پیش‌بینی‌هایش دارد و با این میزان فروش با دو فیلم «رنفیلد» (Renfield) و «جن‌گیری پاپ» (The Pope’s Exorcist) رقابت می‌کند.

با این حال، «فیلم برادران سوپر ماریو» همچنان فیلم صدرنشین باکس آفیس است و سومین هفته اکرانش را پشت سر می‌گذارد. این انیمیشن تولید مشترک ینیورسال، ایلومینیشن و نینتندو، این هفته ۱۴ میلیون دلار فروش داشت که ۳۸ درصد کمتر از هفته گذشته بود، اما پیش‌بینی می‌شود میزان فروش داخلی این انیمیشن پرطرفدار از ۴۰۰ میلیون دلار فراتر برود.

استودیوی MGM نیز، در آخر این هفته فیلم «پیمان» (The Covenant) اثر گای ریچی را روی پرده فرستاده است. این فیلم مهیج جنگی، روز جمعه در ۲ هزار و ۶۱۱ سالن سینما اکران شد که ۲.۲۵ میلیون دلار فروش داشت که مطابق با اکران در آخر هفته است. اگرچه MGM اکنون متعلق به آمازون است، اما استودیو آمازون، دستی در توزیع این فیلم ندارد.

به نظر می‌رسد «جان ویک: فصل ۴» (John Wick: Chapter 4) با فروش ۵.۳ میلیون دلاری در پنجمین آخر هفته اکران در جایگاه چهارم قرار گیرد.

حماسه اکشن کیانو ریوز از استودیوی Lionsgate باید تا روز یکشنبه درآمد داخلی خود را به ۱۶۸ میلیون دلار افزایش دهد و از درآمد داخلی ۱۷۱ میلیون دلاری قبلی خود یعنی «جان ویک: فصل ۳ - پارابلوم» (John Wick: Chapter ۳ – Parabellum) در سال ۲۰۱۹ پیشی بگیرد. فصل چهارم این فیلم در حال حاضر به عنوان پردرآمدترین فیلم در فرنچایز «جان ویک» در سراسر جهان رتبه‌بندی شده است.

درام جهانی ورزشی MGM یعنی «ایر» (Air) و حماسه فانتزی پارامونت «ساهچاله‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدها» (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves) در رقابتی تنگاتنگ برای قرار گرفتن در پنج فیلم برتر این هفته هستند و هر دو فیلم، حدوداً ۵.۴ میلیون دلار برای آخر هفته فروش داشته‌اند.

فیلم دیگری که در این هفته تازه اکران می‌شود، ساخته آری استر یعنی «بو می‌ترسد» (Beau Is Afraid) است که این فیلم قرار است در ۹۶۲ سالن سینما اکران شود و بودجه ساخت آن ۳۵ میلیون دلار بوده است که پیش‌بینی می‌شود در روز جمعه این هفته ۱.۱ میلیون دلار فروش داشته باشد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها