کد خبر: ۲۳۵۰۰
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
یک پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در ۳ هفته پایانی رقابت‌های لیگ، تیم‌ها براساس عملکردشان وضعیت خود را در جدول برای قهرمانی تعیین خواهند کرد.
به گزارش جدید پرس:

حسین فرکی در ارزیابی از عملکرد سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: تا قبل از برگزاری داربی برای هر سه تیم شانس قهرمانی قابل تصور بود اما نتایج بازی‌های این هفته شرایط را تغییر داد و پرسپولیس با پیروزی برابر استقلال و نتیجه‌ای که ملوان برابر سپاهان کسب کرد پیش‌بینی را تا حدودی سخت کرد. البته در سه هفته پایانی تیم‌ها براساس عملکردشان وضعیت خود را در جدول برای قهرمانی تعیین خواهند کرد.

یکی از بی‌سابقه‌ترین داربی‌ها را شاهد بودیم

وی در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس در داربی، تصریح کرد: بازی استقلال و پرسپولیس یکی از بی‌سابقه‌ترین داربی‌ها بود که طی چند سال اخیر شاهد آن بودیم. به خاطر وضعیت جدول هر ۲ تیم با احتیاط و حساسیت بیشتری بازی را دنبال می‌کردند و حاشیه‌های این بازی خیلی کمتر از سایر بازی‌های لیگ بود. البته از نظر فنی شاید نتیجه به دست آمده برعکس نیز می‌شد اما حساسیت بازی عملکرد بازیکنان هر دو تیم را بالا برده بود و احتیاط لازم را می‌کردند تا موقعیت بیشتری را به حریف مقابل ندهد. هر چند پرسپولیس از موقعیت خود به خوبی استفاده کرد و توانست دروازه حریف را به نفع خود پایان دهد.

یحیی نام مربی ایرانی را یدک می‌کشد

این پیشکسوت فوتبال همچنین در خصوص عملکرد یحیی گل محمدی و تمدید قراردادش بعد از پایان لیگ، گفت: یحیی یکی از مربیان خوب فوتبال کشور است و نام مربی ایرانی را یدک می‌کشد. هر چند دو تیم مدعی دیگر از مربیان خارجی صاحب سبک فوتبال برخوردارند اما عملکرد یحیی طی این چند سال در لیگ و حذفی موفقیت‌آمیز بوده و کارنامه قابل قبولی داشته است.

فرکی همچنین در ارزیابی از عملکرد مهاجمان خارجی پرسپولیس اظهار کرد: مهاجم قبلی پرسپولیس که یک دفعه از این تیم جدا شد واقعا حرفه‌ای و عملکرد خوبی داشت، مهاجم جدید این تیم تا به امروز نتایج مثبتی را رقم نزده و نظر مساعدی نسبت به او ندارم. البته کارنامه و رزومه خوبی دارد و تصور می‌کنم باید زمان بیشتری به او داد تا خود را ثابت کند.

تیمی موفق است که بر هیجان بازیکنانش غلبه کند

وی در پایان افزود: در حال حاضر که فوتبال با تماشاگر برگزار می‌شود شرایط به لحاظ روحی و روانی برای هر ۳ تیم جدول متفاوت است و تیمی می‌تواند شانس قهرمانی را برای خود رقم بزند که این شرایط را به خوبی کنترل و بر هیجانات بازیکنان خود غلبه کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها