کد خبر: ۱۷۷۵۳
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
در جریان معاملات امروز بازار مبادله ارز و طلا، دلار به نرخ ۴۱ هزار و ۷۰۰ تومان کشف قیمت شد.
به گزارش جدید پرس:

 نرخ دلار امروز و در لحظه تنظیم این گزارش، در بازار مبادله ارز و طلا، ۴۱ هزار و ۷۰۰ تومان ‌بود و همچنین دلار حواله در این سامانه نیز ۳۶ هزار و ۲۶۱ تومان نرخ گذاری شد.

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار ‌نسبت به روز قبل‌، با ۹۵۳ هزار تومان افزایش قیمت، ۳۰ میلیون و ۸۵۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، سکه تمام بهار آزادی جدید نیز با افزایش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی، به نرخ ۲۸ میلیون و ۷۰۴ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار امروز با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی، به قیمت ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز با رشد ۶۰۰ هزار تومانی، ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه شد، همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل‌ ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل‌، با افزایش ۸۸ هزار تومانی، دو میلیون و ۴۸۸ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل‌ با ۳۷۸ هزار تومان افزایش قیمت، ۱۰ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان نرخ گذاری شد.

هر اونس طلای در بازار جهانی (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز با کاهش یک صدم درصدی نسبت به روز پیش‌، ۱۸۲۵ دلار معامله شد.

امروز همچنین در مقابل صرافی‌ها دلالان با نرخ‌سازی، قیمت هر دلار را ۵۱۵۰۰ تومان اعلام می‌کردند، طبق اطلاعیه بانک مرکزی، هر نرخ و بازار دیگری غیر از نرخ سامانه نیما و نرخ مرکز مبادله،‌ ‌رسماً‌ نرخ و بازار قاچاق است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها