کد خبر: ۲۱۳۷
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
گزارش امروز بازار؛
بازار طلا و سکه بعدازظهر امروز و به دنبال جهش نرخ ارز در بازار آزاد، افزایش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند. این در حالی است که نرخ اونس جهانی با اندکی افت قیمت ثبت شده است.
به گزارش جدید پرس:

قیمت اونس جهانی در این لحظه از معاملات با کاهش قیمت با نرخ ۱۸۳۵ دلار و ۶ سنت ثبت شده است. اما از سوی دیگر نرخ دلار در بازار آزاد روند افزایشی شدیدی را تجربه می‌کند. بنابراین بازار طلا و سکه به دنبال افزایش قیمت ارز در بازار آزاد و برخلاف روند نزولی ضعیف اونس جهانی، افزایش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند. به این ترتیب سکه امامی و نیم سکه به ترتیب با ۲۰۰ هزار تومان و ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت روبرو بودند. ربع سکه و سکه گرمی نیز ۱۰۰ هزار تومان افزایش را در مقایسه با روز گذشته تجربه کردند. 

 

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه  ۱۵ میلیون و ۳۸۴ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۵ میلیون و ۱۸۱ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، افزایش قیمتی نزدیک به ۵۰ هزار تومان داشته است.

 

ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ۵۵۰ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، نزدیک به ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

 
 

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ثبت شده‌است که نسب  به قیمت آن در روز گذشته معادل ۳ میلیون تومان افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه می‌کند.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۸۳۶ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۷۲۷ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۱۵۹ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۴۳۰ هزار تومان حباب دارد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها