کد خبر: ۹۰۸۶
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
امیر تتلو چند روزی است مدعی شده خودکشی اش در کنسرت حقیقت دارد و شوخی نیست. هرچند برخی معتقدند این ترفند امیر تتلو برای افزایش فروش بلیط است اما خودش نظر دیگری دارد.
به گزارش جدید پرس:

امیر تتلو شب گذشته در یوتیوب نوشت: من میخوام بدونم شاید مرگ اون چیزیه که باید ازش رد بشی !! شاید اصلا تموم شدن نیست! شروع شدنه! شاید اینم مثل همه ی چیزا دروغه

 

خودکشی امیر تتلو در کنسرت شهریور ماه 

در این جا بـه بررسی ماجرای خودکشی امیر تتلو در کنستر تابستانی اش میپردازیم. امیر تتلو خواننده جوان و پرحاشیه گفته اسـت کـه قصد دارد در روز تولدش و روی استیج خودکشی کند. وی گفته کـه دوست دارد کسیکه نقاب پوشیده اسـت، در کنسرت شهوریور ماه بـه سرش شلیک کند. این اخبار حواشی زیادی را در شبکه های اجتماعی بـه راه انداخته اسـت. در زیر بـه بررسی بیشتر این حواشی امیر تتلو خواهیم پرداخت.

 

ماجرای خودکشی تتلو روی استیج

تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ خواننده سبک آر اند بی پرحاشیه ایرانی اسـت. صفحه رسمی در اینستاگرام وی چندین بار بسته شده و بار آخر اعلام شد کـه او اجازه استفاده از این برنامه را ندارد. در حال حاضر تتلو در ترکیه زندگی می کند و اجازه حضور در ایران را ندارد. امیر تتو اینبار هم با حرف های عجیبش خبرساز شد. او برای روز مرگ خود نظرسنجی گذاشت و از هوادارانش خواست نظر بدهند.

امیر تتلو کـه پیش تر خبر لغو کنسرتش را داده و گفته بود این اجرا دیرتر انجام خواهد شد، در کانال یوتیوب خود گفت شب کنسرت جلوی هوادارانش خودش رابا تفنگ خواهد کشت. تتلو مدعی شد یا خودش برای مرگ خودش دست بکار خواهد شد و یا یک نفر با ماسک باید اینکار را انجام دهد.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها