کد خبر: ۸۷۴۸
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
گزارش امروز بازار خودرو؛
به نظر می رسد انتشار آیین نامه واردات خودرو دیگر چندان تاثیر بسزایی در قیمت خودروهای داخلی ندارد و بازار خودرو بیشتر به اخبار برجامی چشم دوخته است. امروز قیمت ها در بازار خودرو بدون تغییر بودند و تقریبا هیچ مدل خودرویی تغییر قیمت نداشت و بازار هم کما فی السابق در رکود کامل به سر می برد.
به گزارش جدید پرس:

پژو ۲۰۶ تیپ دو بدون تغییر بود و ۲۹۷ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول هم در مدل  ۱۳۹۹ هم افزایشی در قیمت خود نداشت و ۳۶۰ میلیون تومان قیمت خورد.

 

خودروهای گروه پژو ۲۰۷ هم امروز روز با ثباتی را تجربه کردند و به عنوان مثال پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما تغییری در قیمت خود نداشت و ۴۰۳ میلیون تومان معامله می شود. نسخه اتوماتیک با سقف شیشه ای و در مدل ۱۴۰۰، بدون تغییر بود و ۶۱۰  میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۹۵ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی تغییری نداشت و ۲۸۶ میلیون قیمت خورد. این خودرو در نسخه دوگانه هم بدون تغییر بود و ۳۰۴ میلیون تومانی به ثبت رساند.

 

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۶۹ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU7، تغییری در قیمت خود نداشت و ۳۱۰ میلیون تومان معامله می شود.

 
 

پارس ELX-TU5، خودروی جدید ایران خودرو بدون تغییر بود و ۴۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۰۸ بدون تغییر بود و  ۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۰۶ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو با موتور  EF7،بدون تغییر بود و ۳۵۵ میلیون قیمت خورد .

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۴۰۲ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک هم تغییری نداشت و ۵۰۵ میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک تغییری در قیمت خود نداشت و ۵۶۰ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم با همین میزان افزایش ۴۵۰ میلیون تومان معامله می شود.

رانا پلاس بدون تغییر بود و ۳۰۰  میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای  هم بدون تغییر بود و ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

1

پراید ۱۱۱ بدون تغییر بود و ۲۰۳ میلیون تومان معامله شد و نسخه ۱۳۱ هم تغییری نداشت و ۱۸۳ میلیون تومان قیمت خورد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ در بازار امروز بدون تغییر بود و ۱۷۸ میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت بود و ۳۰۲ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو تغییر قیمت نداشت و ۱۹۸ میلیون تومان معامله شد.

سایناEX بدون تغییر ۲۰۱ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک بدون تغییر ۲۰۷ میلیون قیمت خورد. نسخه صندوقدار تغییری نداشت و ۲۰۱ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر در بازار ۳۴۸ میلیون تومان اعلام می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ با ۵ میلیون کاهش ۳۶۰ میلیون تومان معامله شد.

2

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها