کد خبر: ۷۹۶
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
در ۴۸ ساعت گذشته؛
سخنگوی پلیس از کشف بیش از ۲۹۰ تن روغن خوراکی و ۳۱۲ تن آرد و گندم احتکار شده در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش جدید پرس:

سردار مهدی حاجیان با اشاره به دستور ویژه سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور برای شناسایی و دستگیری محتکران کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم، اظهار داشت: هرگونه عرضه، توزیع و نگهداری خارج از شبکه کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم، جرم محسوب می‌شود و پلیس ورود خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه احتکار و قاچاق کالا‌های اساسی که معیشت مردم را به خطر می‌اندازد، از نظر پلیس جرم است، افزود: با دستور ویژه فرمانده کل انتظامی برای اجرای طرح‌های ضربتی مقابله با احتکار و قاچاق کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم، شناسایی و دستگیری محتکران کالا‌های اساسی، در روز‌های گذشته آغاز شده و این روند با قوت ادامه دارد.
او گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و با اجرای طرح‌های ضربتی پلیس در سراسر کشور برای بازدید از انبارها، شناسایی و دستگیری محتکران، بیش از ۲۹۰ تن روغن خوراکی و ۳۱۲ تن آرد و گندم احتکاری کشف شده است.
سردار حاجیان با بیان اینکه هم اکنون پلیس دسترسی کامل به سامانه‌های تولید و توزیع کالا‌های اساسی ندارد، خاطر نشان کرد: با ایجاد دسترسی کامل انتظامی به بانک‌های اطلاعاتی تولید و توزیع کالا‌های اساسی و مورد نیاز، پلیس می‌تواند نقش نظارتی خود را به عنوان مجری قانون ایفا کند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها