کد خبر: ۶۹۹۹
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
گزارش میدانی از بازار مسکن؛
​در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های منطقه ۴ تهران خواهیم‌ پرداخت.
به گزارش جدید پرس:

منطقه چهار شهرداری تهران دارای محله‌های پرطرفداری مثل تهرانپارس، نارمک، مجیدیه و لویزان برای سکونت است. افراد زیادی تمایل برای خرید خانه در این منطقه را دارند و بسیاری از مسکن‌های موجود در این منطقه همچنان بافت قدیمی خود را حفظ کرده‌اند. 

 

با سرمایه‌ای معادل۶ میلیارد و ۲۱۳ میلیون تومان، میتوانید واحدی ۱۰۹ متری در تهرانپارس‌غربی که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد را خریداری کنید. اگر واحدی ارزان قیمت‌تر در این محله برای سرمایه‌گذاری می‌خواهید، می‌توانید واحدی ۲۱ ساله با متراژ ۸۹ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۱۲ ساله در لویزان با متراژ ۱۵۵ متر و ۳ اتاق خواب، ارزشی معادل ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دارد. 

 

اگر به واحد های نوساز علاقه دارید، میتوانید واحدی ۱۰۳ متری که ۲ خوابه است را در حکیمیه با مبلغی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

 
 

برای خرید واحد آپارتمانی در نارمک با متراژ ۹۰ متر با توجه به اینکه ۱۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، به بودجه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

و با بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان میتوانید واحدی ۲۱ ساله در نارمک‌جنوبی با متراژ ۶۶ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۷۰ متری در مجیدیه که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۸۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

و برای خرید واحدی ۱۴ ساله با متراژ ۵۷ متر در تهرانپارس‌شرقی که تک خوابه است لازم است مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

آپارتمان

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها