کد خبر: ۵۶۰۸۳
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: مهدی طارمی به عنوان چهره ماندگار بوشهر معرفی شده است و از خانواده وی برای شرکت در اختتامیه این رویداد دعوت شد.

امیر حسین احمد پور صبح جمعه در دیدار با خانواده مهدی طارمی اظهار داشت: در شانزدهمین نکوداشت هفته بوشهر مهدی طارمی به عنوان چهره ماندگار روز بوشهر معرفی شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: برنامه‌های روز بوشهر از یک هفته قبل از این روز شروع شده و ۱۸ اسفندماه همزمان با روز بوشهر اختتامیه برنامه‌ها برگزار می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: با توجه به اینکه مهدی طارمی در بوشهر حضور ندارد اگر شرایط وی مهیا شد به صورت آنلاین در اختتامیه با وی ارتباط برقرار می‌کنیم.

وحید نیک روش اظهار داشت: کارهای نکوداشت روز بوشهر کار مردمی است.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم به عنوان نمایندگان و خدمتگزاران مردم، مسوولیت‌های که بر عهده داریم به نحو احسنت انجام دهیم و نام و آوازه شهر بوشهر را در سطح کشور و بین المللی زنده و بزرگ نگاه داریم.

نیک روش گفت: طارمی یک شخصیت بین المللی است و به بوشهری بودنشان افتخار می‌کند که برای همه مردم استان و شهر بوشهر جای بسی افتخار است.

مادر مهدی طارمی نیز گفت: پای انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده و خواهیم ایستاد و به بوشهری و ایرانی بودنمان افتخار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: معرفی تاریخ بوشهر باید در طول سال نیز ادامه داشته باشد، چون که تاریخ بوشهر سراسر افتخار است.

مادر طارمی اضافه کرد: خیلی از بناهای تاریخی بوشهر فرسوده شده‌اند که این بناها به عنوان تاریخ و تمدن بوشهر است و باید بازسازی شوند.

وی بیان کرد: آشنایی دانش آموزان و مردم با بافت تاریخی بوشهر کار بسیار خوبی است که به همت شما در هفته بوشهر انجام شده است و باید ادامه داشته باشد.

مادر طارمی اضافه کرد: همانطور که بوشهر در طول تاریخ اولین بوده، باید مسؤولان تمام همت خود را به کار گیرند تا این شهر به عنوان اولین بماند.

اختتامیه نکوداشت روز بوشهر، جمعه ۱۸ اسفند ساعت ۱۹ در سالن لیان با حضور عموم مردم و مسؤولان بوشهری برگزار می‌شود.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها