کد خبر: ۵۵۸۸۰
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
یک عضو شورای شهر تهران از شهرداری درخواست کرد که به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان کمک کند.

احمد علوی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به جاری شدن سیل در سیستان و بلوچستان و زلزله صبح امروز در این استان گفت: همه ما باید نقش خود را در این بحران ایفا کنیم و از شهرداری تهران درخواست می‌کنم که بررسی کرده و به این استان کمک کند.

او با بیان اینکه جلسه ای با سمن های تهران داشتیم تا در آن استان نقش خود را ایفا کنیم، گفت: امیدوارم در این ایام سخت همه در کنار مردم سیستان و بلوچستان بوده و نقش خود را ایفا کنیم.

همچنین پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران نیز گفت: روز درختکاری از موضوعات مهمی است که باید به مسئله درخت بپردازیم و توجه مان به نقش موثر درخت در ایجاد هوای پاک و فضای تفرج باشد و خوشحالیم که مدیریت شهری ششم، نقش موثری در راستای توسعه فضای سبز به خصوص کاشت کمربند سبز تهران ایفا می‌کند و امید است این اقدامات توسعه یابد و شاهد شهری سبز باشیم.

او با بیان اینکه شورای ششم با برنامه ریزی درست در حوزه حمل و نقل و برقی سازی حمل و نقل در کنار توسعه فضای سبز می‌تواند در راستای کاهش آلایندگی اقدام کند، گفت: امید است شهرداری در راستای این سیاست ها اقدامات موثرتری را انجام دهد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها