کد خبر: ۵۴۵۷
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
شهریار پیشنهاد تیم ملی را تایید کرد؛
اسطوره فوتبال ایران تایید کرد که برای هدایت تیم ملی با وی تماس گرفته شده است.
به گزارش جدید پرس:

 علی دایی یکشنبه شب درحاشیه بک مراسم فوتبالی ش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جام جهانی فرصت مناسبی است که ایران و این جزیره را به جهانیان بشناسانیم. ایران همسایه دیوار به دیوار قطر است و انتظار می رود بتوانیم این فرصت بزرگ را برای تحقق اهداف خودمان غنمیت بشماریم و رسیدن به مساله بستگی به کارهایی که انجام می دهیم دارد.

 

دایی با آرزوی موفقیت برای تیم ملی در مسابقات جام جهانی گفت: انتظار داریم در این تیم همه اختلافات را کنار بگذارند و سعی کنند بهترین بازی ها را انجام دهند.

وی در پاسخ به سوال اینکه چرا مربیگری تیم ملی را نپذیرفت اظهار داشت: آرزوی هر مربی است که مربی تیم ملی کشورش باشد اما معتقدم الان نه زمان مناسبی برای تیم ملی و وقت کافی برای کمک کردن به آن نبود و فکر می کنم بهترین تصمیم را گرفتم.

 

لازم به ذکر است ۶ روز قبل بود که دراگان اسکوچیچ از سوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران برکنار شد اما خیلی سریع هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پس از جلسه با دراگان اسکوچیچ رای صادر شده از سوی کمیته فنی را وتو کرد. با این وجود یکشنبه ۲۶ تیر جلسه‌ی مشترک کمیته فنی و هیات رئیسه به انجام رسید و پس از چند ساعتِ همراه با بحث، اختلاف نظر، قهر و ... احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد دراگان اسکوچیچ همچنان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باقی می‌ماند.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها