کد خبر: ۵۳۹۴
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
انتقاد صریح طارمی از اسکوچیچ؛
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی در گفت و گو با عادل فردوسی پور صحبت‌های جنجالی به زبان آورد
به گزارش جدید پرس:

در زمان حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در فدراسیون فوتبال شائبه‌های مختلفی در خصوص حضور جادوگر در تیم ملی وجود داشت و مطرح شدن ماجرای خوبان عالم از سوی رییس سابق فدراسیون فوتبال هم به این قضیه دامن زد. مهدی طارمی در گفت و گو با عادل فردوسی‌پور ضمن تایید این مسئله گفت: شماره‌های ۹ و ۷ و ۱۱ بهترین بود! پاداش‌های تیم ملی هم باید به مضرب‌های این سه عدد می‌رسید و می‌گفتند مثلا شما دقیقه ۶۹ گل می‌زنید و یک سری اعتقاد داشتند. این اعداد را دوست داشتند و به هر طریقی به این می‌رسید. ما در مورد پاداش‌ها مثلا گفتیم ۶ و ۴ بدهید که می‌شود ۱۰ هزار دلار ولی آن‌ها ۳۵۰۰ و ۵۵۰۰ می‌دادند که بشود ۹ هزار دلار یا ۶ و ۵ می‌دادند که بشود ۱۱ هزار دلار و به عدد مورد علاقه برسند!

 

او ابتدا در خصوص تصمیم اسکوچیچ برای خط زدن استقلالی‌ها در اردوی اخیر گفت: شما می‌دانستید وقتی بازیکنان استقلال را خط می‌زنید تبعاتی دارد که باید پای آن بایستید و اگر نمی‌ایستید اتفاقاتی رخ می‌دهد که در شان تیم ملی نیست و من در این ۶-۷ سال ندیده‌ام. یک سری چیزها از گذشته با ما آمده و نظمی آمده که به ان عادت کردیم. وقتی یک سری بی‌نظمی عادی ببینیم به چشم ما بزرگ می‌آید.

طارمی در ادامه گفت: از اردوی بحرین ببینید چند بازیکن به تیم ملی آمده است. فکر کنم ۴۰-۵۰ نفر باشد. تیم ملی باید طوری باشد که شما آرزوی پوشیدن پیراهن ان را داشته باشید و برای آن چند سال زحمت بکشید. این رفتار جایگاه پیراهن تیم ملی را پایین می‌آورد و همه به راحتی وارد تیم ملی می‌شوند.

 

طارمی درباره جنجال به وجود آمده بابت حضور وی و علیرضا جهانبخش در نهاد ریاست جمهوری برای تغییر سرمربی هم گفت: قبل از اردوی قطر پسر آقای مخبر به اردو آمدند و گفتند با آقای مخبر جلسه بگذاریم چون ایشان بعد از بازی با عراق در رختکن قول مجوز ماشین به بچه‌ها داده بود. قضیه حضور من و علیرضا جهانبخش در نهاد ریاست جمهوری این بود که رفتیم یکی از دوستان که قبلا در تیم ملی حضور داشت و الآن مدیر کل تشریفات ریاست جمهوری شده را ببینیم و به او تبریک بگوییم.

 
 

توضیح طارمی البته عادل فردوسی‌پور را قانع نکرد!

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها