کد خبر: ۵۳۳۲۵
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
فرمانده فراجا در جریان سفر به استان کردستان بر ضرورت برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت تاکید کرد و گفت که حضور مقتدرانه پلیس در میدان، اعتماد و آسایش شهروندان را به دنبال دارد.

 سردار احمدرضا رادان در جلسه جمع‌بندی نهایی نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: رشد و تعالی و پیشرفت در حوزه مأموریت‌های انتظامی در استان کردستان قابل قبول و رو به‌جلو است.

وی ضمن تاکید بر آمادگی جسمانی و عملیاتی کارکنان گفت: پلیس باید از قدرت فکر در ماموریت‌های پلیسی حتی در رزم نیز بهره‌گیری کند و این مهم در اجرای مطلوب مأموریت‌های محوله بسیار تاثیرگذار است.

فرمانده فراجا برخورد مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت عمومی را یکی از نقاط قوت فرماندهی انتظامی استان کردستان دانست و گفت:‌ باید از همه ظرفیت‌ها به نحو احسن بهره‌گیری شود تا شاهد نتایج بهتر و مطلوبی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در موضوع منازل سازمانی انتظار این است که فرماندهان انتظامی توجه ویژه داشته باشند تا مشکلات کارکنان انتظامی در این حوزه برطرف شود.

رادان با اشاره به وضعیت مرزی استان کردستان نیز گفت: در استان کردستان شاهد هم افزایی خوبی در حوزه انتظامی و مرزبانی برای تامین نظم و امنیت هستیم که این مهم در خصوص اقدامات پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص کاهش تصادفات نیز مصداق دارد و باید تداوم داشته باشد.

فرمانده فراجا اضافه کرد: اقتدار، هوشیاری و هوشمندی باید در امتدادکار پلیس باشد و کلانتری و پاسگاه همیشه باید آمادگی لازم را برای ارائه خدمات رسانی به شهروندان و اجرای مأموریت‌های محوله را داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور همچنین بر ضرورت برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت تاکید کرد و افزود: حضور مقتدرانه پلیس در میدان، اعتماد و آسایش شهروندان را به دنبال دارد.

رادان با بیان اینکه در ارزیابی‌های به عمل آمده، استان کردستان از وضعیت مطلوبی برخوردار است، گفت: همواره استفاده از کارکنان با تجربه و مجرب در یگان‌ها مورد تاکید قرار دارد.

وی با اشاره به لزوم اختصاص تجهیزات به پلیس در مأموریت‌هایش گفت:‌ معبرها و انسداد مرز باید با برنامه‌های مدرن و تجهیزات پوشش داده شود.

قدرشناسی و محبت مردم کردستان مثال زدنی است

فرمانده کل انتظامی کشور همچنین در جریان این سفر با نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار کرد و گفت: قدرشناسی و محبت مردم کردستان در طول انقلاب مثال زدنی است. او ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی نیز گفت: از استان کردستان به واسطه خاطرات زیادی که از مردم و رزمندگان، جانبازان و همرزمانم دارم یادآور دو دهه خاطرات زیبا است.

وی افزود: در دیداری که محضر رهبرمعظم انقلاب شرفیاب شدم، با ارائه برنامه‌ تدوین شده، مقرر شد که نهضت خانه سازمانی برای کارکنان انتظامی کشور به تعداد 100هزار واحد ظرف دو تا سه سال اجرایی شود که در این راستا استان کردستان نیز از جمله استان‌هایی است که در این برنامه ویژه در نظر گرفته شده است.

رادان گفت:‌ ارزیابی‌ که از عملکرد انتظامی و مرزبانی استان در حوزه‌های مختلف از جمله اجتماعی، پیشگیری و ماموریت‌های محوله صورت گرفته، خوب و رضایت‌بخش است که نشان از مدیریت مطلوب فرمانده انتظامی و مرزبانی در این استان دارد. امروزه خوشبختانه دعای حضرت امام(ره) در حق دستگاه انتظامی مستجاب و دفتر و کتاب شهادت برای مشتاقان در انتظامی کشور باز است چرا که همکارانمان با جان و دل امنیت مردم را تامین می‌کنند.

ویبه حادثه تروریستی کرمان نیز اشاره کرد و گفت: در این حادثه یکی از افسرانمان بعد از زخمی شدن که وضعیت مناسبی نداشت با رضایت خانواده، اعضای بدنش به بیماران اهدا شد، یعنی در واقع جانش را برای امنیت مردم داد و اعضای بدنش را برای ادامه حیات بیماران هدیه کرد. خدا را شاکریم که در انتظامی نیروهایی با چنین روحیاتی داریم و انتظار می‌رود که ما را در رسیدن به اهدافمان دعا کنید تا عاقبتمان ختم به شهادت شود.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها