کد خبر: ۵۲۵۲۸
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
درگیری چند بچه محل پایان خوشی نداشت و به درگیری و قطع دست یکی از آنها ختم شد.

چند روز قبل گزارش یک درگیری خونین به پلیس پایتخت اعلام شد. درگیری میان ۱۱ نفر در یکی از محله های پایتخت رخ داده بود.

ماجرا از این قرار بود که ۸ نفر به سمت جوان دستفروشی که جوراب و کلاه می فروخت هجوم برده و با وی درگیر شده بودند. دقایقی از این درگیری که گذشت، دو نفر از دوستان جوان دستفروش به حمایت از وی وارد درگیری شدند که سرانجام یکی از آنها با قمه ضربه ای به دست جوان دستفروش زد و همه فرار کردند.

جوان مجروح برای درمان به بیمارستان انتقال یافت اما شدت ضربه ای که به دست وی وارد شده بود موجب شد دست وی از ناحیه مچ قطع شود. از سوی دیگر ماموران ضارب و افراد دیگری که در دعوا حضور داشتند را دستگیر کردند.

ضارب که جوانی ۲۰ ساله است در بازجویی ها به درگیری اعتراف کرد و گفت: جوان دستفروش به نام فرهاد در محله ما زندگی می کند. او و دوستانش از مدت ها قبل با من و دوستانم درگیر هستند. اختلاف ما بیشتر بر سر قدرت نمایی است. گروه ما معتقد است که زور و قدرت ما بیشتر است گروه فرهاد اما می گویند خودشان قدرتمندتر هستند و همه بچه های محل از آنها حساب می برند. این اواخر مدام برای یکدیگر کری می خواندیم و حتی آنها در فضای مجازی برای انتقام از ما، ‌استوری های توهین آمیز می گذاشتند.

وی ادامه داد: دو روز قبل هم فرهاد و دوستانش در پارک با ما درگیر شدند و فرهاد، با چاقو دوستان مرا زخمی کرد. همین شد که ما روز حادثه برای انتقام به سراغ فرهاد که بساط جوراب و کلاه فروشی راه انداخته بود رفتیم. درگیری که آغاز شد، فرهاد با قمه ضربه ای به شیشه ماشین من زد که باعث شد شیشه ها بشکند. من هم که به شدت عصبانی شده بودم با قمه ضربه ای به دستش زدم اما فکرش را نمی کردم که دستش از ناحیه مچ قطع شود.

این متهم، با قرار قانونی بازداشت شد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها