کد خبر: ۵۲۰۴۵
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
افشاگری خوش‌سابقه جزئیات اولین وسیله‌ی جانبی کاربردی ویژن پرو را منتشر کرد.

بلکین قصد دارد یکی از اولین لوازم جانبی رسمی هدست واقعیت مجازی اپل را بفروشد. این لوازم جانبی گیره‌ای برای اتصال باتری به لباس است.

براساس گزارش مارک گرمن، افشاگر نام‌آشنای محصولات اپل، گیره‌ی باتری بلکین هم‌زمان با عرضه‌ی ویژن پرو در ۲ فوریه (۱۳ بهمن)‌ فروخته خواهد شد و در فروشگاه‌های خود اپل دردسترس خواهد بود.

 

گیره‌ی بلکین به کاربران اجازه می‌دهد تا در شرایطی که جیب یا کیف مناسبی دردسترس نداشته باشند، باتری هدست اپل را به لباس خود متصل کنند. بلکین یکی از تولیدکنندگان باسابقه‌ی لوازم جانبی برای اپل است که در سال ۲۰۱۸، شرکت فاکسکان، شریک تجاری اصلی اپل، آن را خرید.

طراحان هدست اپل ویژن پرو برای کاهش وزن این دستگاه، باتری را جداگانه در نظر گرفته‌اند که ازطریق مکانیزم مغناطیسی به هدست متصل می‌شود. کاربر برای استفاده از ویژن پرو، باید باتری را همیشه به دستگاه متصل نگه دارد.

اولین وسیله جانبی هدست ویژن پرو، ساده ولی کاربردی!

مهندسان کوپرتینویی نگران بودند که این طراحی ممکن است برخی از مشتریان را دور کند؛ زیرا آن‌ها ممکن است جیب مناسبی برای نگه‌داری باتری در حال استفاده از هدست نداشته باشند.

خالق گوشی آیفون معمولاً با شرکت‌هایی مانند بلکین و لاجیتک همکاری می‌کند تا تولید بعضی از لوازم جانبی مهم را به آن‌ها بسپارد. ساخت گیره‌ی باتری ویژن پرو به‌دست بلکین، نمونه‌ای بارز از این همکاری است.

پیش خرید هدست اپل ویژن پرو از این جمعه، ۱۹ ژانویه (۲۹ دی) و اولین ارسالی‌ها از ۲ فوریه (۱۳ بهمن) آغاز می‌شود. قیمت هدست واقعیت مجازی اپل برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی، ۳٬۴۹۹ دلار است.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها