کد خبر: ۵۱۹۱۷
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان درخصوص حادثه منجر به مصدوم شدن یک دانش‌آموز کوهدشتی توضیح داد.

رضا عزتی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: حدود ۴ هفته پیش یکی از دانش‌آموزان پایه دوم آموزشگاه متوسطه اول در کوهدشت توسط یکی از همکاران کادر اجرایی شاغل در آموزشگاه فوق به دنبال «ارتکاب عمل ناشایست و غیرقابل ذکر» توسط این دانش‌آموز در انظار سایر دانش‌آموزان و عصبانیت آنی همکار فرهنگی، هل داده و ضربه‌ای به او وارد شد. این دانش‌آموز ۱۳ ساله در کلاس بر زمین افتاد که به همین دلیل دچار جراحت داخلی شد.

وی ادامه داد: به دنبال این اتفاق تأسفبار، دانش‌آموز فوق توسط همکاران شاغل در آموزشگاه به همراه اولیای دانش‌آموز به بیمارستان امام(ره) کوهدشت اعزام شد و تحت مداوا قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد:‌ این دانش‌آموز در طول مدت درمان، بستری در بیمارستان و همچنین پس از آن نیز به طور مداوم و منظم توسط مدیریت و معاونان آموزش و پرورش کوهدشت و همچنین عوامل اجرایی و آموزشی آموزشگاه از جمله خانواده فرهنگی ضارب مورد عیادت، رسیدگی و سرکشی قرار گرفته است. همچنین اقدامات اداری لازم همچون جابه‌جایی و لغو ابلاغ همکار فرهنگی از پست و آموزشگاه محل حادثه با سیر مراحل تخلفات اداری انجام شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حال عمومی دانش‌آموز به طور نسبی مساعد است، عنوان کرد: در طول این مدت، با توجه به جو عشیره‌ای منطقه و برای جلوگیری از تنش، چند نفر از ریش‌سفیدان برای وساطت، اخذ رضایت و جبران خسارت به حضور خانواده دانش‌آموز رسیده‌اند اما خانواده همچنان خواستار پیگیری از طریق محاکم قضایی هستند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها