کد خبر: ۵۱۵۵۲
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
۲ مرد جوان که پس از ربودن پسر دانش‌آموز او را کتک زده و آزار داده بودند، با حکم قضات شعبه ۶ دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شدند.

سال گذشته مردی با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد ۲ مرد جوان پسرش را در راه مدرسه ربوده و آزار داده‌اند.

وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: پسر ۱۲ ساله‌ام به نام میلاد هر روز ساعت ۸ صبح به مدرسه می‌رود و ظهر هم ساعت یک به خانه برمی‌گردد. ظهر همسرم با من تماس گرفت و گفت میلاد به خانه نیامده است. من همان موقع به مدرسه پسرم رفتم و سراغ میلاد را گرفتم که ناظم گفت پسرتان اصلا امروز به مدرسه نیامده بود. با شنیدن این خبر دنیا روی سرم خراب شد. از آن لحظه تا ساعت ۷ شب من و همسرم به هر جا که فکرش را می‌کردیم، رفتیم و تماس گرفتیم اما خبری از پسرم نبود.

وی ادامه داد: وقتی می‌خواستیم موضوع را به پلیس گزارش دهیم، ناگهان پسرم با سر و وضعی آشفته و به‌ هم ریخته به خانه برگشت. وقتی پرس‌وجو کردیم کجا بوده، در جواب گفت در راه مدرسه ۲ مرد جوان او را ربوده و به گلخانه‌ای برده و آزارش داده بودند. پس از آن میلاد را به بیمارستان بردیم و حالا تحت درمان است و حال روحی خوبی ندارد. من از آن دو مرد جوان شکایت دارم.

پس از این شکایت مأموران سراغ میلاد رفتند و مشخص شد که ۲ مرد جوان به نام‌های شهرام و قادر از هم محله‌ای‌های شاکی هستند و چند ماه قبل هم پسر دانش‌آموز را مورد آزار قرار داده بودند. با این اطلاعات، مأموران شهرام ۲۴ ساله و دوستش را ردیابی و بازداشت کردند و متهمان در همان مراحل ابتدایی بازجویی به آزار و اذیت میلاد اعتراف کردند.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای این جلسه شهرام به جایگاه رفت و گفت: من و قادر مدتی قبل میلاد را در راه مدرسه دیدیم و او را به خانه مجردی قادر بردیم و آزار دادیم و بعد هم تهدیدش کردیم که در این باره به کسی چیزی نگوید. دومین بار هم میلاد را که قصد داشت به مدرسه برود به زور با خودمان به گلخانه‌ای در صفادشت بردیم و می‌خواستیم آزارش دهیم که مقاومت کرد به همین خاطر او را کتک زدیم تا تسلیم شود.

پس از آن قادر هم به جایگاه رفت و با تأیید اظهارات شهرام اتهامش را پذیرفت.

در پایان جلسه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، اظهارات کارشناسان پزشکی قانونی و همچنین اعتراف صریح دو متهم، شهرام و قادر را به اعدام محکوم کردند.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها