کد خبر: ۵۱۱۴۶
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
ارتش رژیم صهیونیستی حمله‌های خود به منطقه‌های مختلف نوار غزه را ادامه می‌دهد و غیرنظامیان بیش‌تری را به شهادت رسانده یا زخمی می‌کند.

در حالی که حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنان ادامه دارد، نظامیان اشغالگر به برخی منطقه‌های کرانه باختری نیز یورش بردند.

شهادت ۳۰ فلسطینی در ۳ حمله شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه

ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به یک منزل مسکونی در غرب خان‌یونس که برخی آوارگان فلسطینی در آن سکونت داشتند ۱۴ فلسطینی را به شهادت رساند.

در بمباران خانه‌ای دیگر در غرب اردوگاه دیرالبلح در مرکز نوار غزه نیز ۱۰ نفر به شهادت رسیدند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی به یک زمین کشاورزی در غرب خان‌یونس که محل اسکان آوارگان فلسطینی بود حمله کرد و ۶ فلسطینی را به شهادت رساند.

در جریان بمباران خانه‌ای دیگر در اردوگاه المغازی واقع در مرکز نوار غزه نیز ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند و چندین نفر دیگر نیز زخمی یا ناپدید شدند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اردوگاه المغازی و منطقه الزوایده در مرکز نوار غزه را گلوله‌باران کرد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اطراف مجتمع بیمارستانی ناصر در خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کرد.

حمله‌های شبانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه

یورش نظامیان اشغالگر به منطقه‌های مختلف کرانه باختری

شب گذشته منطقه‌های مختلف کرانه باختری شاهد یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و موجی از بازداشت جوانان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست بود.

در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهرک طموس در شمال کرانه باختری یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک صوریف در شمال الخلیل نیز یورش برد و پس از ورود به خانه‌های فلسطینیان به بازرسی آن اقدام کرد.

علاوه بر این نظامیان اشغالگر به شهرک الجامعه در شهر الخلیل یورش بردند و یکی از خانه‌ها را مورد بازرسی قرار دادند.

شهر طوباس نیز شاهد یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بود. علاوه بر این نظامیان اشغالگر به شهرک المصایف واقع در رام‌الله نیز یورش بردند و پس از ورود به یکی از ساختمان‌ها ۲ جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک ریما واقع در شمال غرب رام‌الله نیز یورش بردند و پس از ورود به برخی خانه‌های فلسطینیان، چندین جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

اردوگاه طولکرم نیز از سوی نظامیان صهیونیست مورد یورش قرار گرفت و خیابان‌های این اردوگاه توسط بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی تخریب شد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها