کد خبر: ۵۱۱۰۷
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
کافه‌ای در محله شیموکیتازاوا در توکیوی ژاپن وجود دارد که فقط از افراد بدبین و منفی‌گرا پذیرایی می‌کند.

 افراد منفی‌گرا معمولا به بدبینی معروف‌اند و دایما به آنها گفته می‌شود که دست از منفی‌گرایی برداشته و مثبت‌اندیش باشند. اما صاحب کافه موری اوچی در محله شیموکیتازاوا در توکیو اینگونه فکر نمی‌کند. او که خود را فردی غمگین می‌داند، از ۱۰ سال پیش می‌خواست گروهی از افراد همفکر را دور خود جمع کند و اکنون سه سال (از زمان عالم‌گیری کوید۱۹) است که این کافه را افتتاح کرده است.

درواقع کافه موری اوچی، کافه‌ای دنج و آرام برای افرادی است که به بدبینی و منفی‌گرایی مشهورند.

صاحب این کافه می‌گوید، «همیشه این احساس را داشتم که افراد بدبین، بیش از دیگران حساس‌اند و خیلی زود صدمه می‌بینند. بنابراین خوب است فضایی اختصاصی برای خود و آرام کردن ذهن‌شان داشته باشند.»

تاسیس کافه‌ای برای افراد بدبین/ عکس

این کافه به شکل کلبه‌ای روستایی و با دکور چوبی تزئین شده است و اتاق‌های دنج دارد و افراد می‌توانند در آن اتاق‌ها به دور از نگاه دیگران، به‌راحتی و با آرامش استراحت کنند.

چیز عجیبی که در این کافه می‌بینید، فهرست اسامی نوشیدنی‌هاست که بسیار طولانی و شبیه تعریف کردن یک ماجراست. مثلا، یکی از اسامی نوشیدنی‌ها این است: «تنها چیز خوبی که از پدرم به یاد دارم، صداقت اوست. اما ۲۲ سال پیش او خیلی ناگهانی ناپدید شد و تنها چیزی که از خود به جا گذاشت نامه‌ای بود که روی آن نوشته بود، پگاسوس‌ها (اسب‌های بالدار جاودانی در اساطیر یونان) واقعی‌اند.»

تمام نوشیدنی‌های این کافه، رنگی‌اند اما در نهایت طعم تند و ترکیب رنگ‌های منزجرکننده‌شان ، مشتریان این کافه را دلسرد می‌کنند و ثابت می‌کند مکانی برای افراد منفی‌گراست.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها