کد خبر: ۵۰۶۶۵
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
با وجود این ویژگی، کاربران دیگر مجبور نیستند تا شماره خود را با دیگران به اشتراک بگذارند

اوایل سال جاری میلادی در گزارشی گفته شد که واتس‌اپ برای نسخه اندروید و iOS درحال توسعه قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد برای خود یک نام کاربری انتخاب کنند. با این ویژگی، کاربران دیگر مجبور نیستند تا شماره خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و حالا در گزارش‌هایی به توسعه این قابلیت برای نسخه وب واتس‌اپ اشاره شده است.

 

طبق تصویری که توسط WABetainfo منتشر شده است، به‌زودی می‌توانید در واتس‌اپ وب برای خود یک نام کاربری ایجاد کنید. البته این ویژگی هنوز درحال توسعه است و احتمالاً زمان دیگری در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت، اما با توجه به اینکه در خردادماه به توسعه آن برای نسخه‌های موبایل واتس‌اپ اشاره شده بود، می‌توان انتظار داشت در آینده نزدیک این قابلیت از راه برسد.

یک بروزرسانی جذاب دیگر از واتساپ!

ساخت نام‌کاربری در نسخه وب واتس‌اپ

به‌طور کلی این ویژگی که تقریباً تمام سرویس‌های پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی به آن مجهز هستند، از حریم خصوصی کاربران محافظت خواهد کرد. با وجود آن، برای برقراری ارتباط دیگر نیازی به ارسال شماره خود برای افراد نخواهید داشت و می‌توانید با ارسال نام کاربری با آن‌ها ارتباط بگیرید.

علاوه‌براین، کاربران می‌توانند در هر زمانی نسبت به تغییر نام کاربری خود اقدام کنند.

در هفته و ماه‌های گذشته در گزارش‌های مختلفی به توسعه قابلیت‌های جدیدی برای واتس‌اپ اشاره شده است. اخیراً به توسعه قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه برای این سرویس پیام‌رسان اشاره شده بود که با وجود آن، کاربران می‌توانند همراه با دوستان خود فیلم ببینند یا آهنگ گوش کنند. قابلیت پین‌کردن پیام‌ها نیز ویژگی دیگری است که ماه گذشته در دسترس کاربران واتس‌اپ قرار گرفت.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها