کد خبر: ۵۰۰۲۲
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
سری گلکسی S۲۴ احتمالاً کمتر از یک ماه دیگر معرفی خواهد شد و تاکنون تقریباً همه‌چیز درباره‌ی گوشی‌های پرچمدار آینده‌ی سامسونگ فاش شده است.

روز گذشته رندرهای رسمی گلکسی S۲۴ در تمامی رنگ‌های اصلی فاش شد و حالا یک افشاگر هر سه گوشی را در رنگ‌های مختلف در تصاویری واضح‌تر به‌نمایش گذاشته است.

گلکسی S۲۴، گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا هر کدام در چهار رنگ عرضه خواهند شد، البته ممکن است این گوشی‌ها رنگ‌های بیشتری هم داشته باشند. شاید برخی از رنگ‌ها منحصراً از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ عرضه شوند.

گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ پلاس در چهار رنگ مشکی، بنفش، سفید و زرد در دسترس خواهند بود. به نظر می‌رسد هر دو گوشی حاشیه‌های بسیار نازک و یکنواختی در اطراف صفحه‌نمایش دارند. در پشت گوشی، مجموعه‌دوربین سه‌گانه دیده می‌شود.

تصاویر رسمی گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا لو رفتاس ۲۴

به گفته‌ی آرسن لوپین، افشاگر معروف که این تصاویر را در X منتشر کرده است، گلکسی S۲۴ اولترا در چهار رنگ مشکی، خاکستری، بنفش و زرد در دسترس خواهد بود.

هر سه گوشی سامسونگ دارای دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی خواهند بود که به شکل پانچ هول بالای نمایشگر قرار گرفته است. گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ پلاس احتمالا فریم آلومینیومی خواهند داشت، اما گفته می‌شود گلکسی S۲۴ اولترا دارای فریم تیتانیومی برای استحکام بالاتر است.

تصاویر رسمی گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا لو رفتاس ۲۴ پلاس

گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ پلاس در تمام کشورهای جهان به جز کانادا، چین و آمریکا از پردازنده‌ی اگزینوس ۲۴۰۰ استفاده خواهند کرد و گلکسی S۲۴ اولترا در تمامی کشورهای جهان از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره خواهد برد.

گلکسی S۲۴ صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی دارد، در حالی که گلکسی S۲۴ پلاس به صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی مجهز است. انتظار می‌رود گلکسی S۲۴ اولترا دارای صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی باشد. احتمالاً هر سه گوشی دارای وضوح +QHD و حداکثر روشنایی ۲٬۶۰۰ نیت خواهند بود.

انتظار می‌رود گلکسی S۲۴، گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا به ترتیب به باتری ۴۰۰۰، ۴۹۰۰ و ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شوند. احتمالاً هر سه گوشی دارای شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۴٫۵ وات خواهند بود و از شارژ سیمی ۲۵ وات در گلکسی S۲۴ و ۴۵ وات در دو مدل دیگر پشتیبانی می‌کنند.

تصاویر رسمی گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا لو رفتاس ۲۴ اولترا

احتمالاً سامسونگ اواخر دی ماه پرچمداران جدیدش را رونمایی می‌کند و قیمت گوشی و اطلاعات تکمیلی گوشی‌هایش را اعلام خواهد کرد.

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها