کد خبر: ۴۹۳۰۰
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
سریال کره‌ای «پرنسس جا میونگ» (Ja Myung Go) از لحاظ داستانی، ادامه‌ای برای داستان نخستیم فرمانروایان امپراتوری گوگوریو است؛ داستانی که در سریال جومونگ آغاز شد و با سریال «امپراطور بادها» ادامه پیدا کرد.

ریال «پرنسس جا میونگ» را به نوعی شاید بشود سومین فصل از داستان جومونگ به حساب آورد. این سریال که در سال ۲۰۰۹ ساخته شد، روایتی از دوران امپراطوری موهیول و درگیری بین گوگوریو و کشور ناکرانگ است.

البته داستان این فیلم بیشتر در کشور ناکرانگ اتفاق می‌افتد و شخصیت‌های اصلی آن نیز، دو شاهدخت کشور ناکرانگ و پسر امپراطور موهیول هستند.

 داستان سریال «جومونگ ۳» چیست؟/عکس ها

این سریال بر خلاف دو سریال قبلی، موفقیت چشمگیری در زمان پخش در کره به دست نیاورد و همین باعث شد که به جای ۵۰ قسمت که ابتدا برنامه‌ریزی شده بود، در ۳۹ قسمت به پایان برسد. با این وجود امتیاز این سریال در حال حاضر در سایت «مای‌دراما لیست» ۷.۸ از ۱۰ از مجموع بیش از ۱۵۰۰ رای است که امتیاز بدی محسوب نمی‌شود.

داستان این سریال از این قرار است: «جا میونگ» (با بازی جونگ ریو وون) و «را هی» (پارک مین یانگ) دو خواهر ناتنی و شاهزاده خانم‌های کشور ناکرانگ هستند که هر دو در یک ساعت به دنیا آمده‌اند. پیشگو هشدار داده است که یکی از این دو کشور را نجات می‌دهد و دیگری آن را نابود می‌کند.

جا-میونگ توسط وانگ جاسیل، مادر جاه طلب راهی مورد سوء قصد قرار می‌گیرد اما به طور معجزه‌آسایی در آخرین لحظه به استان شاندونگ می‌گریزد. او در آنجا به یک هنرمند برتر در گروه هنرمندان شاندونگ تبدیل می‌شود.

 داستان سریال «جومونگ ۳» چیست؟/عکس ها

 

 

جامیونگ بعد از اینکه به هویت واقعی خود پی می‌برد به عنوان یک شاهزاده خانم سلطنتی به کشور ناکرانگ باز می گردد. بازگشت او باعث درگیری بر سر حق تاج و تخت می شود.

 

 

مادر جا-میونگ او را کاهن معبد می‌کند تا جانش را نجات دهد. او در آنجا سیستم «جا میونگ گوگ» را برای دفاع از کشور ناکرانگ ابداع می‌کند؛ سیستمی که شامل یک طبل عظیم برای اطلاع دادن حملات دشمن به سربازان است.

در همین زمان او با شاهزاده هو دونگ (با بازی جونگ کیونگ هو) پسر امپراطور موهیول از کشور گوگوریو آشنا می‌شود و به او علاقمند می‌شود. اما شاهزاده هودونگ که برای جاسوسی به ناکرانگ آمده، با خواهر جا میونگ یعنی راهی ازدواج می‌کند تا از طریق او بتواند طبل کشور ناکرانگ را نابود کند و راه را برای تسخیر کشور ناکرانگ توسط گوگوریو باز کند . . .

 

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها